• Paradigm

Träningsnördar - här samlas vi!

Här delar vi med oss av vad vi tränar, äter och allmänna tankar & frågor om just träning. Häng på, vettja!

Get fit or die trying
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-20 22:42
    VECKANS UTMANING:

~Öka plankan med 1 minut, allt utöver det ger ett + i kanten~

Vi meddelar resultat nästa måndag, dvs den 27:e juni.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-20 12:34
    Kanonbra sida för er som vill träna med pilatesboll: www.balansboll.nu
    Tack Gryndrömmar för tipset!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-13 20:17
    Länk på plankan: jossans.shapemeup.se/2011/06/21/varierande-plankor/

Tack godisråtta! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-16 18:15
    Ett till länk som bör kollas in: www.dintraning.se/cms/

Tack Mileas mamma! =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-17 10:34
    Träningsnördarnas recepttråd: www.familjeliv.se/Forum-22-72/m61578114.html

Dela gärna med er av recept! Kan vara allt från smoothies, frukost- och middagstips till nyttigare bakverk.
  • Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!
  • Paradigm

6,2 km avklarat, 30 minuter. Det känns skönt att börja dagen med att få springa bort lite energi och bli laddad med ny! =)

• Paradigm
    Jennnyn skrev 2011-08-09 01:27:30 följande:
    Hej alla duktiga!

Jag är i Stockholm hos min bror och har inte tränat på tre dagar! Men däremot vräkt i mig en massa skräp. Börjar få lite lätt abstinens nu..I morgon ska vi dock träna på World Class vid Nybroplan där han hänger en del Blir spännande. Kanske finns det en del ögongodis där också (är nybliven singel om ni undrar he he)
  • cirkuspuman
    Fattig student skrev 2011-08-09 08:33:44 följande:
    6,2 km avklarat, 30 minuter. Det känns skönt att börja dagen med att få springa bort lite energi och bli laddad med ny! =)
    Vad duktig du är

Själv sitter jag med min lilla bebis i soffan och väntar på att de andra barnen ska vakna idag har de slagit rekord med hästlängder
    Tanken var att vi skulle åka till badstranden idag men det är inget badväder så vi får se vad vi ska hitta på istället!

Vad gör ni andra idag? 
    cirkuspuman.blogspot.com ♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova-04 ♥ Noel-06 ♥ Nelly-07 ♥ Neo-11 ♥ ¸
  • Tullemi

Vi är i helsingborg och slappar, äter skräpmat och dricker lite onyttigt . Träning blir det ingen, men snart är vi hemma och då blir det andra takter

Milea 080217 Lucas 100202
  • Paradigm
    cirkuspuman skrev 2011-08-09 08:51:27 följande:
    Vad duktig du är

Själv sitter jag med min lilla bebis i soffan och väntar på att de andra barnen ska vakna idag har de slagit rekord med hästlängder
    Tanken var att vi skulle åka till badstranden idag men det är inget badväder så vi får se vad vi ska hitta på istället!

Vad gör ni andra idag? 
    Vi har redan badad faktiskt. Det blev ett dopp efter träningen. =)

Nu vet jag inte riktig vad vi ska göra faktiskt. Skulle behöva städa lite här hemma dock. =)
  • Paradigm

Sådär, nu har man förberett inför middagen? Någon som har lust att städa i mitt kök? Kaloriförbrukning ju!

• Mollly

Här har vi städat hela jäkla dagen. Vi har fått in massor med mjölbaggar, så vi var tvugna att städa över allt nu och fixa inför saneringen som ska ske på Fredag. Suck..

Jag ska snart dra iväg och träna, vilket känns behövligt. Idag blir det benen som ska få känna på det.

• Paradigm
    Mollly skrev 2011-08-09 16:57:40 följande:
    Här har vi städat hela jäkla dagen. Vi har fått in massor med mjölbaggar, så vi var tvugna att städa över allt nu och fixa inför saneringen som ska ske på Fredag. Suck..

Jag ska snart dra iväg och träna, vilket känns behövligt. Idag blir det benen som ska få känna på det.
    Mjölbaggar? Vet de varför det blev så?
  • Paradigm

Nu ska jag också iväg på ett träningspass, rond nr 2. Det får bli två pass idag, men uppdelade. Gäller att passa på när motivationen är på topp! =))

• ETSS

Hoppas att min enegi ska vara mer på topp i morgon. Blev så trött och det mest ansträngande jag kommer att göra är nog att stänga datorn och vända blad i en bok Glad

Svar på tråden Träningsnördar - här samlas vi!