• Love111

Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?

Hej!
    Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand. 

• Svar på tråden Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
  • weasley

Vecka 19+4 och har gått upp 5 kilo. Känns mycket när man börjar kolla i den här tråden ._.

• RandaPanda
    weasley skrev 2012-10-16 13:54:31 följande:
    Vecka 19+4 och har gått upp 5 kilo. Känns mycket när man börjar kolla i den här tråden ._.
    Ehh, va? jag hade gått upp 15kg i vecka 19 och nu i vecka 38 är jag på 26kg plus så du behöver inte oroa dig tror jag :)
  • Hysterika

Alla ja känner har gått upp mellan 20-30 kg men på nätet verkar folk inte gå upp alls!

• HelenFr

Förra grav gick jag upp 22 kg men i denna grav har jag nu i v23 inte gått upp alls...

• Isabella06

Första graviditeten drygt 30 hemska kilon!!!

Denna är jag nu i V37 och gått upp drygt 12-13 kilo.. Hoppas de håller sej så tiden ut nu ;)

• jemi01

V.30 nu, senaste veckorna gått upp stadigt 0,5kg/vecka och ligger nu på +7,5kg

• Kittyflickan

Vecka 33, jag gick ned en del i början så nu först är jag på plussidan. Gått upp ca 2,5 kg nu, det känns inget bra alls att jag inte går upp i vikt.

• med mirakel i magen

Gått upp som mest denna graviditet (tredje) men hade lägre startvikt och inga muskler att bryta ner. Började med att tappa vikt med första, många muskler som tynade. Det var den jag gick upp till högst med (+6kg v35 slutvikt 69,5kg), hann bara till vecka27 med andra och +4kg till 63,5kg och nu är jag +7kg (67kg) i vecka29... Så kan nog sluta på en "normal" viktuppgång denna gång :)

Svar på tråden Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?