Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Jag har gått upp 13 och är i vecka 35, går in i 36 imon!
Det är nu det sista som det mesta har kommit, i vecka 18 hade jag gått ner 2 kilo från startvikt men sen bara ökat.
Jag har gått upp alldeles för mycket tycker jag.
8 kg sedan start och är nu i v 17.
jag är i vecka 26 och jag har gått upp 6 kg :)
Jag är i v 34 och har gått upp ca 13 kg plus 2-3 kg som jag gick upp innan inskrvningen i v 12.
12 kg, går in i V28 imorgon. Senaste 6 veckorna som kilona har kommit
I v 35 hade jag gått upp 5 kg.. Sedan ca 1 kg i veckan till sonen kom på bf-1. Nu
Är sonen 2 v och jag har tappat allt redan :) så nu ska jag försöka komma i form igen bara :)
Vikten är olika det vet jag men jätte glad att ni svarat. Tyvärr är jag helt galen i min vikt då jag är överviktig sedan innan:( Men nu har jag gått upp ca 5hg på en eller två veckor, detta ger mig magont även om jag vet att allt detta leder till nått underbart, men jag kan inte rå för det. Men är man redan stor och börjar bli ännu större så blir nått knas med självkänslan.