Hur mycket har ni gått upp ni som är gravida?
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
Hej!
Jag är gravid i vecka 22 imorgon och har gått upp ca 2 kg, hur mycket har ni andra gått upp och i vilken vecka är ni i? Är nyfiken och vill ha lite att jämföra med. Tack på förhand.
V.37+11 kg.. min "stand in" bm sa i veckan nu att jag måste äta mer.. herregud vad tror hon!? började på 51 kg.
V 35 och 12 kilo upp... Undrar vart det landar.. Startvikt 62, 170 lång
Vecka 12 + 8 kg. Men jag har ätit kortison som gjort att jag gått upp i vikt. Dessutom var jag undervikitig innan, nu är jag mer normalviktig.
V 33
6 kg
V17 + 1kg
Twizz: vad dumt. Du ska ju inte äta dig upp i vikt. Det e ju bebisen som väger och allt med det. Inte maten
Fast om man inte har så mycket fett så
Lägger kroppen väl på sig vad den behöver..? Har alla sagt till mig iaf.. För att det behövs lager inför amningen.
V39+0 , 11 kg från min vanliga vikt på 67, eller 17 kg med tanke på att jag gick ner 6kg först, men bm sa att det räknade från startvikten:)
2 kg v 32. Räknat från inskrivningsvikten. Men den låg 5 kg över min normalvikt. Så har nog omfördelat den vikten först.
39+2 gått upp 9kilo, dock senaste 3v har det blivit ett kilo i veckan.. hoppas det är vatten jag samlat på mig och inte bevisen som växer till sig i rekord fått ;)