så ledsen på min vän
Jag har en doter på snart 2 år, sedan hon kom har mina barnlösa vänner bettet sig väldigt oförstående kring hur livet förändras nr man får barn på olika sett.
Min dotter har nu sommarlov från dagis och jag är hemma med hennes själv till mannen börjar sin semester i slutet av Juli, jag är höggravid och har 4 veckor kvar till beräknat = tung och trött. Försöker lägga min energi på att dottern ska få ha så mycket kul å mysigt som möjligt då det blir svårare att hitta på saker efter att bebisen kommit i början av augusti.
En utav mina vänner skrev till mig på FB häromdagen och frågade om jag ville komma in till stan och äta lunch med hennes, jag svarade då att jag hade Sigrid själv och att det inte passade så bra att ses för lunch då dottern inte vill sitta still längre stunder, men jag föreslog att hon kunde komma förbi efter jobbet eller att vi kunde ses en dag i nästa vecka när lillan ska vara med mormor och morfar.
Hennes svar var " vad synd att du inte tycker att det är värt, nästa vecka är jag upptagen"
Blir bara så ledsen att hon uppfattar det så, jag tycker att det är viktigt att träffa mina vänner men jag är trött och tung och tycker att lilltjejen måste få ha kul inte släpas runt på stan i högsommarvärmen.
ville bara skriva av mig antar jag