• Anonym (Intolerant?)

Strippklubb på svensexan

Jaha, så var det dags för sambon att åka på svensexa igen. Denna gång till Prag. Började prata med honom och en deltagare till om att gå på strippklubb på svensexorna, vilket de tyckte var lite hugget som stucket, ibland gör de det, ibland inte. Prag känns ju lite som att det kan vara svårt att ens hitta nåt ställe som inte har halvnakna brudar som dansar runt.

Jag kan ju inte förbjuda honom att göra det, han är vuxen och det finns väl inte en enda vuxen man som inte tycker att det är roligt och lite busigt att stirra på nån annan kvinnas tuttar ett tag. Inte otrohet för mig, men inget jag, och säkert ingen annan flickvän heller, tycker är särdeles kul. Och jag är ju glad åtminstone att de är ärliga när det handlar om sånt här. Även om jag litar på min sambo, han skulle inte göra nåt med någon prostituerad, så kommer jag ändå oroa mig en del för hur det går till på det där besöken...man oroar ju sig för sånt man inte känner till.

Hur ställer du dig till strippklubbsbesök på svensexor och liknande?

• Svar på tråden Strippklubb på svensexan
  • 071001

Jag bryr mig inte så mycket. Var just i Prag med jobbet för några år sen, då mannen och jag var på samma ställe. De flesta åkte till en strippklubb och jag sa åt honom att åka han med, men han ville inte det.
    Han fick en strippa på sin egen svensexa och det var rätt bortkastade pengar för han var tydligen full och ointresserad, men vi kan skratta åt det idag.

• Josse112

Det skulle jag aldrig tolerera. Jag förstår inte heller det överdrivna hänsynstagandet kring att inte bestämma över sin partner, det gör man ju på andra sätt ändå när man väljer att leva i en monogam relation. Kan det inte vara en del av förhållandets praxis, att man inte går på strippklubb, dvs sätter sig och glor på nakna människor (halvnakna) av det motsatta könet som rör sig med syfte att upphetsa?

Sedan är de flesta flickvänner alldeles för toleranta i största allmänhet, tycker jag, går runt och mår dåligt och tolererar saker på grund av att de inte vill vara "kontrollerande-psyko-bitches". Nej, i ett förhållande ska man trivas, och jag kan inte tänka mig att det kan vara så "otrivsamt" att stå över ett strippklubbsbesök. Ett guldläge att spara några kronor och istället bjuda ut flickvännen på restaurangbesök när svensexan är över.

• LivingEasy

Va underbart med kvinnor som er båda som har en öppen instälning till stripp kontra otrohet.

Jag har varit i Prag och gjort allt förutom varit på strippklubb känns det som...

(resesällskapet va inte inne på den biten, kille , kille)

• LillaTanten

Jag kan ärligt säga att jag definitivt inte hade uppskattat det. Inte på grund av någon slags svartsjuka utan på grund av den sjuka objektifiering av kvinnorkoppen jag anser att det innebär.

Lika ärligt kan jag säga att jag skulle haft svårt att "förbjuda" honom det. Jag föredrar att han avstår för att han känner likadant som jag - inte att han ska avstå för att hålla mig på gott humör...

Skulle han vilja gå och kolla så föredrar jag ju att han är ärlig och att vi kan vara öppna om det, snarare än att han ska känna att det är något han måste smussla med.

Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • Anonym (helt ok)

jag bryr mig inte...vi går båda på strippklubb ibland...inget konstigt enligt mig...

• Anonym
    Josse112 skrev 2011-06-30 12:38:46 följande:
    Det skulle jag aldrig tolerera. Jag förstår inte heller det överdrivna hänsynstagandet kring att inte bestämma över sin partner, det gör man ju på andra sätt ändå när man väljer att leva i en monogam relation. Kan det inte vara en del av förhållandets praxis, att man inte går på strippklubb, dvs sätter sig och glor på nakna människor (halvnakna) av det motsatta könet som rör sig med syfte att upphetsa?

Sedan är de flesta flickvänner alldeles för toleranta i största allmänhet, tycker jag, går runt och mår dåligt och tolererar saker på grund av att de inte vill vara "kontrollerande-psyko-bitches". Nej, i ett förhållande ska man trivas, och jag kan inte tänka mig att det kan vara så "otrivsamt" att stå över ett strippklubbsbesök. Ett guldläge att spara några kronor och istället bjuda ut flickvännen på restaurangbesök när svensexan är över.
    Word! 

Jag var själv i en relation där jag sa "gör det, gör det" för att inte känna mig som en som du kallar det "kontrollerande-psyko-bitches". Men fan så dåligt man mådde sen, att ha sex med honom dagen efter och inte veta vad fan han satt och dreglade på och blev kåt av kvällen innan. Nej sånt där hör till singellivet. Visst, är båda överens om en sak så visst, men mår den ena dåligt av det i förhållandet (oavsett om det är tjejen eller killen) så skippar man det. Nu är jag i ett förhållande där vi alltid pratar med varandra innan vi gör saker som är "utöver det vanliga". Både han och jag säger nej ibland och fan så bra vi båda mår!!
  • Anonym

Anteckning till alla killar: vad ni gör, berätta inte om strippklubbsbesök, som ni ser ovan är minst hälften av alla tjejer rabiata. Skrattande

Badabing!

• Philipsson

Det är väl inget märkvärdigt att gå på strippklubb. Men svensexa däremot, det måste väl vara bland det fånigaste som finns.

• Pulmona

Lite för 80-90tal för mitt tycke... vad gör att strippklubb och svensexa FÖRTFARANDE har ett samband?

Förstår inte heller varför det skulle vara spännande eller något busigt att se en åmande tutte?, gå på en vanlig krog i stan och jag lovar att man får skåda lika mycket nakna kroppar där . Dessutom ska man ju gifta sig med en kvinna! borde man inte göra något kul med grabbarns som inte påminner om just kvinnor? Ha en superkul kväll och gör saker vi kvinnor kanske inte uppskattar i förhållandet (om man nu vill vara symbolisk). Ex poker, vilken fru tycker det är ok att förlora 1000 spänn på poker .... DET är busigt! hahaha gokart? luftballong?

Tänker motsatsen, varför skulle jag vilja glo på en karl i kallingar för att jag ska gifta mig?!? nje, då får jag mer ut av en vinfnitterkväll och prata minnen med väninnor . När syster skulle gifta sig så skrapade vi ihop alla barndomstjejer och spelade kubb och drack lådvin på djurgården .... byta ut det mot att glo på en främmande karl i fjalingar? bomchackalack nej-tack!

• Pulmona
    Anonym skrev 2011-06-30 15:07:26 följande:
    Anteckning till alla killar: vad ni gör, berätta inte om strippklubbsbesök, som ni ser ovan är minst hälften av alla tjejer rabiata. Skrattande

Badabing!
    Precis, gör inte det! det är som att få en stämpel på sig som desperat och dum hahaha

Vad hade du själv tyckt om en flickvän som slänger massa pengar på att få kolla på en man som kan spänna bröstmusklerna i takt med musiken?

pateto potato?
Svar på tråden Strippklubb på svensexan