• Anonym (Intolerant?)

Strippklubb på svensexan

Jaha, så var det dags för sambon att åka på svensexa igen. Denna gång till Prag. Började prata med honom och en deltagare till om att gå på strippklubb på svensexorna, vilket de tyckte var lite hugget som stucket, ibland gör de det, ibland inte. Prag känns ju lite som att det kan vara svårt att ens hitta nåt ställe som inte har halvnakna brudar som dansar runt.

Jag kan ju inte förbjuda honom att göra det, han är vuxen och det finns väl inte en enda vuxen man som inte tycker att det är roligt och lite busigt att stirra på nån annan kvinnas tuttar ett tag. Inte otrohet för mig, men inget jag, och säkert ingen annan flickvän heller, tycker är särdeles kul. Och jag är ju glad åtminstone att de är ärliga när det handlar om sånt här. Även om jag litar på min sambo, han skulle inte göra nåt med någon prostituerad, så kommer jag ändå oroa mig en del för hur det går till på det där besöken...man oroar ju sig för sånt man inte känner till.

Hur ställer du dig till strippklubbsbesök på svensexor och liknande?

• Svar på tråden Strippklubb på svensexan
  • Anonym (Kille)

Det finns inga stripp klubbar i sverige, får man inte visa fittan så kvittar det och gör man det är det olagligt och därför går jag aldrig på stripp tese numera när man inte får se det man vill se

• Beoni

Med tanke på att strippklubbar är se men inte röra så förstår jag inte panik grejen över detta.
    Man får ju se lika mycket som man får en dag på stranden dvs topless, fast med dans och ålande.

Men jag fattar heller inte paniken över att en kille skulle kolla på porr och runka om han är i ett förhållande. 

Så eftersom ni ska gifta er antar jag ju att du llitar på honom så varför inte låta honom gå på strippklubb?!

En fråga till alla tjejer som ojar sig över att deras man skulle gå på strippklubb... Skulle det då vara frl fär er att typ gå och se chipendales?

• Anonym (Drägg)
    Anonym (Kille) skrev 2011-07-03 06:56:28 följande:
    Det finns inga stripp klubbar i sverige, får man inte visa fittan så kvittar det och gör man det är det olagligt och därför går jag aldrig på stripp tese numera när man inte får se det man vill se
    Bor du under en sten eller?
  • Anonym (Tjej)

Om jag fick reda på att min sambo gått på strippklubb hade han fått sina fiskar varma. 
    Så snuskigt äckligt att han ska sitta och kåta upp sig på andra kvinnor. Strippklubbar är OK...för singelmänniskor!

• Donum

Jag skulle fråga mig vad för människa jag egentligen har gift mig med som har en så unken människosyn. Sedan skulle jag avyttra honom. 

• anayia

han får gärna gå på strippklubb...

• Anonym (Intolerant?)

Blev inget strippklubbsbesök i Prag, för er som undrar. Men jag lutar nog som sagt åt att det hade varit helt ok ändå. Jag litar ju på honom och dansande brudar och kolla på porrfilm är ok för mig. Sex är så skämmigt i Sverige, tycker det är konstigt att det är så. Att bli upphetsad av att titta på andra (blir ju jag också, och kom igen, hur många fantiserar bara om sin partner???) har inget med otrohet att göra. Men återigen, sen kan man ju diskutera industrin och hur den ser ut, men det lämnar jag därhän den här gången.

Men så är ju jag sjukt snygg och sexig själv också Flört, så jag kanske har självförtroende nog att känna såhär...

• WaltersMamma

Haha det låter ju bra:)
    Ja jag kan inte alls se hur strippklubb och otrohet sitter ihop? Det kan ju bara vara en kul grej.. Det behöver inte alls vara så att mannen sitter där och dregglar med stånd och tänker på att han vill ha sex med henne?? De kan väl bara vara trevligt att titta på lite lättklätt och ta en öl?? Men såklart menar jag inte att det är ok om man skulle göra det ofta, men som svensexa/möhippa kan väl det vara roligt:) dessutom tror jag att det är tio gånger lättare att falla för frestelsen ute på krogen än på en strippklubb. Så är man rädd för otrohet så är det nog inte på strippklubb det händer.

Svar på tråden Strippklubb på svensexan