• Kalasbraigt

    Vad väger ni som är runt 160 cm långa?

    Jag är 159 cm lång och är lite nyfiken på vad ni andra - som är ungefär samma längd - väger? Vad känner ni över era kroppar och kroppstyper?

  • Svar på tråden Vad väger ni som är runt 160 cm långa?
  • nickefiki

    160 cm och 60kg med en nästintill perfekt kropp, men så sliter jag för det också.

  • AleidaGuevara

    160 cm och väger 60 kg. Jag tränar för att få bort allt mitt "flabber". Har putig mage, för stora lår och för bred rumpa. Min idealvikt är 53, vilket är den lägsta vikten jag haft som vuxen.

  • Kalasbraigt

    Ni som väger runt 50-55 kilo (eller mindre) har ni tuttar och rumpa kvar? Är så rädd att mina ska försvinna när jag går ner ytterligare. Aldrig vägt såhär lite i vuxen ålder (väger 61,5) och är livrädd att mina former försvinner!

  • nr 1
    Kalasbraigt skrev 2011-07-04 21:18:32 följande:
    Ni som väger runt 50-55 kilo (eller mindre) har ni tuttar och rumpa kvar? Är så rädd att mina ska försvinna när jag går ner ytterligare. Aldrig vägt såhär lite i vuxen ålder (väger 61,5) och är livrädd att mina former försvinner!
    Har inte mycket till bröst, rumpan gäller det att träna lite extra så blir den inte platt :) Nu när jag är gravid så inser jag hur mycket jag tycker om mina små bröst :)
  • emsmamma
    Kalasbraigt skrev 2011-07-04 21:18:32 följande:
    Ni som väger runt 50-55 kilo (eller mindre) har ni tuttar och rumpa kvar? Är så rädd att mina ska försvinna när jag går ner ytterligare. Aldrig vägt såhär lite i vuxen ålder (väger 61,5) och är livrädd att mina former försvinner!
    jag har både boobs och rumpa - men å andra sidan så jämför jag med hur lite jag hade då jag vägde 45, så frågan är om det är ett svar som funkar :)
  • Jonnasmamma08

    är 157 cm och väger nu ca 71 kg, är gravid med tvillingar i v.26 men när jag inte är gravid  ligger min vikt på mellan 50-55 kg för att jag ska vara helt nöjd =)

  • lillansmy
    Kalasbraigt skrev 2011-07-04 21:18:32 följande:
    Ni som väger runt 50-55 kilo (eller mindre) har ni tuttar och rumpa kvar? Är så rädd att mina ska försvinna när jag går ner ytterligare. Aldrig vägt såhär lite i vuxen ålder (väger 61,5) och är livrädd att mina former försvinner!
    jopp, finns både boobisar och rooompa kvar :D lite väl stor rumpa dock..
  • Catbride

    Är 156cm lång. Väger just nu ca 64 kilo. Fick barn för 3 månader sedan. Har som minst (innan barnen - 2 st) vägt runt 50 och vägde som mest (höggravid med nr 2) 77 kilo. Min önskevikt är 55kilo, men min "drömvikt" är 52! Det vägde jag när jag gifte mig (se bilden).
    När jag vägde 50 så hade jag bröst å rumpa - men de var väldigt, väldigt små Nä - skämt å sido, hade då 70A i BH-strl, så det var pyttetuttar. Lite rumpa hade jag väl, med det är också där som det mesta av mitt fett sätter sig.

  • MaNiMi

    Väger numera runt 50-53
    i större delen av mitt vuxna liv har jag dock pendlat mellan 40-45
    vilket är alldeles för lite. Dessutom fick jag kämpa för att hålla kvar vikten
    som rasade för minsta lilla..kunde ta ett halvår kämpa mig upp till 45 kg
    sen gick det på bara några veckor så var jag nere på 40 igen.
    Numera är jag riktigt nöjd och gör inget om jag går upp lite till, men
    verkar stannat av nu.
    Mår så jäkla mkt bättre än innan!

Svar på tråden Vad väger ni som är runt 160 cm långa?