Fler som blir övergivna av vänner utan anledning?!
Jag har ett stort problem, under nästan hela mitt liv har jag blivit "övergiven" eller "lämnad" av vänner.. Plötsligt slutar de höra av sig, slutar vilja träffas och så småning om har vänskapen runnit ut i sanden och försvunnit... Och sen står jag där som ett fån och förstår ingenting, var försvann de coh vad är det för fel på mig? Aldrig får man något ärligt svar heller...
Jag bodde i en annan stad som ung, när jag var 14 flyttade vi och de vänner jag växt upp med fram till 14 års ålder har jag ingen kontakt med, utom ytlig facebookkontakt.. Ingen hörde någonsin av sig när jag flyttat och det kändes som hela byn bara glömde bort mig.. Jag ringde ch åkte dit o hälsade på flera gånger men fick inget gensvar så tillslut rann allt bort...
I den nya staden umgicks jag i 9an med ett nytt gäng, vi var väl kanske 5-6 som satt ihop, umgicks natt och dag och var verkligen bästa vänner... I gymnasiet gick vi i olika program men fortsatte umgås en del, men mindre och mindre och tillslut var jag utesluten ur den gruppen och samma sak hände där, de umgås fortfarande och har sk "återträffar" men jag blir aldrig medbjuden, utan den enda kontakt som finns är ytlig facebook kontakt...
I gymnasiet träffade jag dock ett nytt gäng som vi alla gick i samma klass, även där umgicks vi som plåster, vi satt ihop alla och hade asroligt, verkligen riktigt kul.. Efter gymnasiet umgicks vi men några av dem flyttade utomlands och sen började även det rinna ut i sanden.. En av dem träffade jag så gott som dagligen men helt plötsligt en dag så slutade hon svara när jag ringde, ville inte ses och "försvann" ur mitt liv... Jag försökte ta reda på varför men som vanligt får man inga ärliga svar
Jag träffade ett par tjejer via en grupp på facebook och åkte dit och hälsade på med barnen flera gånger och vi hade riktigt kul tillsammans, pratade ofta i tele och klickade ordentligt...Sen plötsligt hände samma grej där, de slutade svara på facebook, ringde inte smsade inte och svarade bara korta ytliga svar när jag ringde/smsa...helt som ombytt...
Vad är det för fel?! Jag är 28 år och har inte en enda vän att ty mig till Det verkar som om hela världen har vänner utom jag, jag känner mig så fruktansvärt ensam och onormal..