• maskros81

Kvinnor!! Blir ni attraherade av sk metrosexuella män?

Som rubriken lyder...Jag är nyfiken på hur ni Kvinnor ser på män som sminkar sig, bär feminina kläder osv  Vänder frågan främst till hetrosexuella kvinnor

• Svar på tråden Kvinnor!! Blir ni attraherade av sk metrosexuella män?
  • MattiasFru

Näe, om det inte är sleazare vi pratar om då, men dom går väl inte under metrosexuella. vill jag ha en tjej tar jag en tjej helt enkelt

• Danitra

Du får nog förtydliga vad du menar.

Enligt mig är en metrosexuell man är oftast inte en man är cross dresser eller bär make up utan mer en hipstertyp som vårdar sitt yttre och är mån om kläder och mode.

• Åsiktskvinnan

Lite kajal är aldrig fel. =)

• maskros81
    Danitra skrev 2011-07-12 00:13:24 följande:
    Du får nog förtydliga vad du menar.

Enligt mig är en metrosexuell man är oftast inte en man är cross dresser eller bär make up utan mer en hipstertyp som vårdar sitt yttre och är mån om kläder och mode.
    Tänkte på typ väldigt fåfänga män, som använder smink och spenderar mycket tid framför spegeln. Mycket mode intresserade och en utsuddad gräns för vad som är manligt o kvinnligt
  • puss

hur jag ser på dom! en del är väl snygga, andra inte?
    eller vad?

I am a fast maschine I keep my motor clean
  • OliviaViktor

hade ett ex som var väldigt metro...
    det kändes fel med allt puder och lite svart på ögonbrynen och runt ögonen.
    men han var väldigt ful så va skulle han göra ^^

• OliviaViktor

han använde foundation också! jag bara väntade på att fler prylar skulle dyka upp.... det känns verkligen fel när killen har mer burkar än en själv i badrumsskåpet, då är det något som är helsnett
    det skulle vara superdyra märken som dior och andra sånna märken herregud hah

• Danitra
    maskros81 skrev 2011-07-12 10:17:23 följande:
    Tänkte på typ väldigt fåfänga män, som använder smink och spenderar mycket tid framför spegeln. Mycket mode intresserade och en utsuddad gräns för vad som är manligt o kvinnligt
    En del är snygga andra inte. En del har en trevlig personlighet, andra inte. Jag kan ju knappast uttala mig för vad jag känner inför en hel grupp.

Om du undrar ifall jag blir avtänd av fåfänga män så blir svaret nej. Det är knappast avgörande, varför skulle det? 
  • ius lexis

Nej inte alls!! Har flera g hört att kvinnor ska attraheras till lite mer feminima män, men känner inte tillstymmelse av attraktion till män som på något vis är metro.

Svar på tråden Kvinnor!! Blir ni attraherade av sk metrosexuella män?