-
haha lite svårt var det, men jag hajjade snartGulletroll skrev 2011-07-17 10:00:21 följande:Ursäkta om mitt inlägg blev svårt och svammligt att läsa...
-
Haha här är senaste mailkonversationen med en man jag redan har sagt till att jag inte är intresserad av att träffa, inte bara en gång utan FLERA ggr dessutom! Läs nerifrån och upp.
han skrev:
--------------------------------
vem sa att jag har tid att ta en fika heller,
jag skrev:
Är man bara 180 är man i kortaste laget, då ska man ha fångat mitt intresse rejält för att jag ska träffas. Innan man ber om träff vill jag se bild. Jag ska till en vän idag så nej, och nej, jag vill inte träffa dig har jag ju redan sagt.
han skrev:
att vara 180cm lång är det ok, har du lust att ta en fika idag? vi kan träffas i gnesta
jag skrev:
Chile och Finland.
han skrev:
aha, från vilken land var han ddddå?
jag skrev:
Ja
han skrev:
har du varit med en utländsk kille någon gång?
jag skrev:
Inte så hårda krav, längre än jag, bo relativt nära. För att du inte har intresserat mig tillräckligt och för att du inte har bild.
hanskrev:
men du ställer hårda krav på liksom ingen som är 100% perfekt..varför vill du inte ta en fika?
jag skrev:
Jo, om jag hittar någon som intresserar mig mycket nog för att träffa.
han skrev:
tänker du inte skaffa en kille då?
jag skrev:
Jag ska åka till min bästa vän och fika, bada i deras pool och prata. Jag gillar allt möjligt, Nilecity, engelsk humor, Galenskaparna, Stefan och Krister. Det beror lite på.
han skrev:
ska du fika med dig själv då? Vad gillar du för typ av humor??
jag skrev:
Nej
han skrev:
ny dejt eller?
jag skrev:
Jo det ska jag göra idag.
han skrev:
tänker du inte ta något trevligt fika med någon?
jag skrev:
Nej, jag har semester.
han skrev:
ska du jobba eller? -
Japs! Det rä ju såklart FEL av mig att ANTA att han hade tid att ta en fika när han frågade hahaha. Grejen är att han varit sån hela tiden, men den här gången lackade jag och skrev tillbaka att nu blockerar jag dig för du blir alltid sådan när jag tackar nej till dejt med dig.Gulletroll skrev 2011-07-17 10:40:21 följande:Ah ser att du oxå har stött på en av de sk normala killarna, hahaha!
Detta var väl minst 3;dje gången och varje gång får jag något surt tillbaka
-
Hahaha det här fick jag nyss, jag har inte bemödat mig med att svara, försöker alltid vara artig men jag har ledsnat lite faktiskt. Svarar bara på meil som verkar komma från normala personer numera.
Den här har jag aldrig pratat med alls:
Lkar du med tungan vad fin tungan man kyssr tills blir tur hahhahahahaha vad tycker du ?
Jag vet inte riktigt vad han menar, men samma bild som jag har här finns även på den sidan.. Antar att det har något med den bilden att göra. -
Jag vet inteGulletroll skrev 2011-07-17 10:57:49 följande:Hahahhahahaahaha, jag döööör av garv!!
Seriöst, vad tror människan att du ska tänkas svara på det????
Jag förstår inte ens vad han menar, vadå kyssas tills...??? Tills vad?
-
Ytterligare en suris. Läses uppifrån och ner, det jag skrev var apropå en frlirt han skickat där det stod; Jag vill veta mer om dig.
han skrev:
Förlåt mig då att jag hörde av mig.
jag skrev:
Jaaaa.. Irl blir ju en smula svårt då det tar ca 5 timmar till Sundsvall härifrån..
Men, jag är nog en rätt vanlig kvinna med två barn, 12 och 15 år gamla som gillar film, att läsa gärna om inredning, umgås med folk.. Det vanliga = ) Jobbar på en specialskola.
han skrev:
Om vi kunde lära känna varandra??
jag skrev:
Vad vill du veta då? -
Supervanligt, jag brukar svara att han inte är intressant för mig. Iofs, jag brukar fö rdet mesta svara tack men nej tack, men vissa fattar inte ändå.Anonym (hjärtat) skrev 2011-07-17 11:27:24 följande:Man kan ju undra hur vissa tänker... Jag har nyligen reggat mig på HP och fått två mail av samma kille med texten "Hur har din dag varit? Ska vi ses på ett glas vin ikväll?" Jag har inte svarat, för han är inte min typ alls. Idag fick jag ett mail med rubriken "varför svarar du inte på mitt mail?!?"
Ja, men OJ så sugen jag blev på att ta kontakt med honom nu då... NOT!!! -
Jahaja, nu har det mailat en som vill vara ihop men se sin kvinna ha sex med andra män (en cuckoldkille alltså) och jag svarade artigt att det inte är något för mig, han mailar vidare och förösker hitta lösningar.. ?????? Vad är det som inte går in? Han föreslog att han kan massera mina fötter medan jag flirtar på nätet, och så vill han sova på soffan när jag har älskare hemma. EH VA!? jag har barn jag har för fan inga älskare hemma! My God!
-
Min teori är att de har gått under jorden pga mordhot från puckon. *nickar vist* Puckona tror att vi kvinnor på så vis ska bli så desperata att vi tar dem iafAnonym (Hmm) skrev 2011-07-17 16:09:17 följande:Ju mer man läser, desto mer mörkrädd blir man
Var finns alla vettiga grabbar??? Vi vet ju att det kryllar av såna oxå!
-
Ok, för att gå från det ena till det andra, vad har ni för krav då? MIna är att han ska bo så pass nära att man enkelt kan träffas, spec som jag inte är i behov av att flytta ihop med någon snabbt utan gärna bor p varsitt håll ett tag. Och att han ska vara längre än jag.
Sen de 'vanliga' ha iq och eq.