• Glädje58

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Hon på hp var inte intresserad

• Glädje58

Ang vår träff här i göteborg...

Jag jobbar varannan helg. Jag kan även mitt i veckan, lite olika beroende på vilken vecka det är.

Jag gillar att kunna gå ut spontant men nu behöver vi säkert ha en bra framförhållning och ha chansen att skriva in det i kalendern om det ska bli av.

• Glädje58
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-29 23:33:22 följande:
    Min andra dejt var riktigt cool

Och... (det är nu du ska berätta forsättningen)
  • Glädje58
    Laurora skrev 2011-08-30 00:29:10 följande:
    nns någon i göteborg som vill prova kärleken, säg till. Jag vill hitta THE IT.

Nu jobbar jag inte inom IT. Men det borde gå att hitta någon datakille. Du får följa med oss när vi ska gå ut längre fram.

kram
  • Glädje58
    Laurora skrev 2011-08-30 00:29:10 följande:
    Jag vill ha någon att älska, någon att laga mat åt, att skämma bort, att vilja bädda asängen åt för VÅR skull, att senare skaffa barn med, som vill vakna med mig på morgonen och bara njuta, som uppskattar att jag kommer med fruost i sängen, som älska rmin kropp, som inte vill att jag förstorar brösten, som jag får massera benen på när han har träningsvärk. som vill ta en match på xbxoen ibland. Jag vill ha en livskamra, där allt klickar så bra att sexet blir underbart. Jag VILL ha det! Jag SKITER i ålder, jag kan leva barnlös om det är det det händger på, jag vill ha någon att älska, att hänge hela mig åt, men som samtidogt låter MIG hänge mig åt mina intressen....

Är detta en bra raggnings... dejtingsidatext? 

Den är inte riktigt klockren Laurora.
  • Glädje58
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-30 00:58:19 följande:
    Min dejt, som egentligen bara var en träff. Var helt underbart galen och oväntad. Jag har nog aldrig gjort ingenting så länge och ändå upplevt så mycket och haft roligt dessutom.

Nu får jag säkert arga blickar, men just nu är jag inte ute efter någon seriös relation. Jag vill ha kul!
    Jag är inte redo för något seriöst än. Jag var seriös i nästan två decennier och det är lite väl tätt inpå att satsa på att hitta mitt livs kärlek igen efter det.
    Inga arga blickar från mig i alla fall. Njut och må bra bara...
  • Glädje58

Jag vet vad min kommande kvinna arbetar med... I 98% av de som jag har fastnat för på HP, så arbetar de inom värd och omsorg. 

• Glädje58
    Glädje58 skrev 2011-08-30 11:05:56 följande:
    Jag vet vad min kommande kvinna arbetar med... I 98% av de som jag har fastnat för på HP, så arbetar de inom värd och omsorg. 
    Givetvis jobbar de inte inom värd och omsorg, det ska vara vård och omsorg.

Rätt bra med tanke på min ålder faktiskt Skrattande 
  • Glädje58
    Ernst Hugo skrev 2011-08-30 18:30:54 följande:
    Bättre lyss till den sträng som brast än att aldrig spänna en båge? Drömmer

Det är så himla rätt det du säger. Vi är alldeles för fega för att våga fullt ut. Undrar om det kommer vända någon gång eller om vi ska fortsätta att vara rädda för att ta lite mer chanser här i livet.
  • Glädje58
    uniMog skrev 2011-08-30 19:30:17 följande:
    Ja nä men det blir inte alls pinsamt när killen man dejtade, hamnade i säng men och sen aldrig träffade igen dyker upp som ledare till Ninas fotbollslag....

Världen är bra liten Skrattande
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)