Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
Känns så totalt oromantiskt att vara på dejtingsajter å dejta å ha sig.. för när man ses så, så känns det så pressat. Att man ska sitta där å liksom "sälja sig själv"; vääääälidgt långt ifrån vad jag tycker romantik och kärlek är. Och väldigt, väldigt svårt att slappna av och "vara sig själv".
Känns som om så många "letar fjärilar"; det ska liksom "KÄNNAS" med en gång, annars är det tack och hej. men hur ska man få en bra bild av en person på en dejt liksom? En dejt, som ju då är allt annat än en avslappnad situation. Där det handlar om att "sälja" sig själv.. usch...

Personligen vill jag faktiskt träffa någon på ett annat sätt. Genom att bli vänner först ex. Eller genom klassiskt möte, på en fest eller via gemensamma vänner eller via jobb. Tror ärligt det är bättre förutsättningar, när man börjar så, för då har man varit sig själv mer; mer avslappnat och den andre med. och man lär känna varandra lite först... INNAN man kanske börjar få känslor. Och då får man ju verkliga känslor(inte pga av att man bygger luftslott och flyttar in i dom först; för att man inbillar sig att man jagat rätt på den "perfekta partnern") först, INNAN man inleder något mer.. (enda problemet är ju lite bristen på umgänge där man kan träffa folk, men då kanske man borde söka efter det istället..)

iallafall inom detta tror jag det ligger mkt biologi bakom. Mannen är programmerad att jaga - och jag erkänner, jag föredrar att bli jagad. Och att känna mig utvald. Desstuom kan jag ju själv välja vilka jag vill svara på.
  iallafall inom detta tror jag det ligger mkt biologi bakom. Mannen är programmerad att jaga - och jag erkänner, jag föredrar att bli jagad. Och att känna mig utvald. Desstuom kan jag ju själv välja vilka jag vill svara på. 

(förlåååt jag kunde inte låta bli)
  (förlåååt jag kunde inte låta bli)