Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
Sen, fixa ordning dig så att Du känner dig fin och snygg... och ta ett kort och lägg sedan upp. Kommer funka, promise

Dagens roligast mail:
NN skrev:
Söt som citron

Haha och nästa blir:
sockersur

Ok här kommer morgondens första mail Sorry men kunde inte låta bli att verka lite kaxig då jag faktsikt upplevde hans mejl som rejält opersonligt som att han skickade ut det till alla brudar han pratat me i helgen. På kortet och på sin presentation verkar han vara en kille i min smak men jag svarade så som jag gjorde för att "testa" honom lite och se vad jag får för reaktion tebax   

Dels har vi inte pratat så mkt, typ i fredags eller nåt... tror inte ens han svarade på mitt sista mejl... kollade nu och nä det gjorde haninte... skickade det i fredags kväll... å så helt plötsligt kommer detta mejlet?? 
Läs nerifrån och upp:
Jag skrev:
Hehe... helt ärligt så är det inte så mkt att klura på för min del. 
Tycker snarare det är lite lustigt att skicka ut ett sådant mail och det kändes väldigt opersonligt vilket gör att min lust att svara på det inte är så stor :)
Den dagen vi kommer dit och dessa frågor skulle bli aktuella så svarar jag gärna på dem då.
Ha en bra golfrunda :)
NN skrev skrev:
--------------------------------
Hej!
Haft en bra helg? Jag är i Visby och har det underbart med en riktig semesterkänsla. Nu ska vi ut och spela golf.
Ok, redo för några frågor om dig? 
1. Vilka egenskaper hos den nästa kille är viktigast för dig?
2. Dina främsta egenskaper? 
3. Drömresemål?
Nu har du något att klura på  

/NN