Inlägg från: Bye baby Bunting |Visa alla inlägg
  • Bye baby Bunting

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

uniMog skrev 2011-08-01 23:34:34 följande:
    Jag vet inte om jag kommer våga mig ut igen efter att ha läst era skräckhistorier... Påminn mig berätta (imorgon) om killen som försökte dejta både mig och min kompis samtidigt
    *tar dig i handen och leder dig ut* Det beror på vart man hamnar, jag kan visa dig ställen som får dig att desperat skrika *jag villl inte vara singel en minut till* Tyvärr har de ställena bara fått mig att utveckla min katt-kvinna-teori. Min ex-man sa här om dagen att jag var en av de mest svår flirtade kvinnor han hade mött. Ja,ja, han fick kämpa ett tag QQ
  • Bye baby Bunting

Jag har de senaste dagarna insett att jag är smärtsamt kär i mitt ex. Det hade varit fine att vara kär i vem som helst annars, men inte i honom...

En väninna sa glatt att det är väl inga problem, du behöver en rebound-snubbe. Skriv det i din profil tyckte hon. Då hade man nog fått riktigt galna typer efter sig eller kanske hon har rätt att då är det intressanta människor med självdistans...

• Bye baby Bunting
    Mamsis skrev 2011-08-03 18:32:39 följande:
    Tala om var du bor så ska jag ge dig en reboundsnubbe Eller så kan du gå med på mer6 eller klubb6 så ha du en hel drös efter dig innan du ens hinner skriva en presentation. Visst måste man se upp för galningar, men gå på magkänslan och träffa inte killen annat än offentligt först så..
    Medföljer bruksanvisning och försäkring mot oönskade smittor?
  • Bye baby Bunting
    Anonym (Hp) skrev 2011-08-03 22:35:35 följande:
    Och jag bara dem som bor i Göteborg =) Tur att vi inte konkurrerar med varandra då =)
    Är det ok om jag tar hand om öresundsregionen då'rå?
  • Bye baby Bunting

Var ute ikväll (jäkla jobbigt att vara singel man måste ju ut varje jäkla kväll) Mina väninnor började prata med ett par killar vid bordet bredvid och när jag vänder mig om så var det en av de vackraste män jag sett och han berättade att han var separerad sedan sju år tillbaka och min första tanke var, hmm, han måste vara konstig på något sätt. Vacker som en dag och hade två barn varannan vecka. Jag skulle nog stå ut med att dejta honom varannan vecka om innehållet vore lika bra som embalaget

• Bye baby Bunting

Får man rekommendera någon? Flickor ni som bor i Stockholmstrakten har ni sett TrialN3rror. Han kanske inte har den roligaste presentationen, men jag känner på mig att han kan vara ett guldkorn. Han hänger även här på FL.
    Nej, HH han är varken för dig eller mig även om vi är okrönta rumpdrottningar, så bor han i fel område

• Bye baby Bunting
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-04 07:53:22 följande:
    Spanade in honom också. Tack Baby! Men jag vet inte..lite för kort kanske. Säger att han inte är intresserad av egen rumpa och så är det en bild på hans rumpa där
    Det hade varit så jobbigt att vara med någon som bara är intresserad av sin egen rumpa
    Jag tycker att ni är lite väl hårda....
  • Bye baby Bunting
    Mamsis skrev 2011-08-04 08:28:10 följande:
    BbB; en goding, men kortare än jag (som vanligt)

Jag känner en 30 åring i Trollhättan, fr Norrland eg. Kan vara en godbit för rätt person men han är lite udda någon intresserad? Hahah (koppleriverksamheten är i full gång!)
    Men åh! Varför finns det alltid någon hake? Fel ställe...
  • Bye baby Bunting
    HonSomVet skrev 2011-08-04 08:34:56 följande:
    TrialN3rror. Hmm, jag gillade hans presentation. Men jag vet inte, alla bilder var jag nog inte lika förtjust i.

Längden funkar, jag är är inte så lång själv.
    Maila honom och berätta allt för oss sedan
  • Bye baby Bunting
    HonSomVet skrev 2011-08-04 08:40:21 följande:
    Det ska jag göra. Tyvärr bor han för långt bort, men lite tidsfördriv måste man ju få ha.

Sätt er redo att invänta rapport.
    *tar fram chipspåse och lägger cola på kylning* Jag är redo!
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)