Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Bye baby Bunting skrev 2011-07-17 11:29:13 följande:
    Jag brukar svara att jag väger 250 kg är 1.80 lång och inte har varit utanför huset på fem år
    Gillar inte att få frågor om hur min kropp ser ut.
    Inte jag heller.Men jag är rak och säger att jag ÄR jätterund. Och sen märker man om de köper det eller inte. Men nåt jävla tjat om detaljer går fetbort..!
  • Anonym (Hmm)
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-17 11:37:25 följande:
    Jag är kort och inte speciellt rund, så min taktik är nog bara att få tyst på tjatet
    Smart sätt. Snor det av dig
  • Anonym (Hmm)
    Gulletroll skrev 2011-07-17 13:25:19 följande:
    Hör ni det tjejer???
    Ja, i grund och botten ska det ju vara en kul grej. Inte ska et va ett "måste" och krav att allt ska leda till Volvo, villa, vovve och ett fotbollslag med ungar. Dock är det en stor skillnad att leva ensam, utan barn och på en större ort. I den situationen är det mycket lättare att ta det med en klackspark. Tvärtom, ensamstående med barn och boendes i glesbygd så är det inte lika lätt.
  • Anonym (Hmm)
    Mamsis skrev 2011-07-17 16:00:43 följande:
    Jahaja, nu har det mailat en som vill vara ihop men se sin kvinna ha sex med andra män (en cuckoldkille alltså) och jag svarade artigt att det inte är något för mig, han mailar vidare och förösker hitta lösningar.. ?????? Vad är det som inte går in? Han föreslog att han kan massera mina fötter medan jag flirtar på nätet, och så vill han sova på soffan när jag har älskare hemma. EH VA!? jag har barn jag har för fan inga älskare hemma! My God!

Ju mer man läser, desto mer mörkrädd blir man Var finns alla vettiga grabbar??? Vi vet ju att det kryllar av såna oxå!
  • Anonym (Hmm)

Tror jag snurrat runt och kollat alla killar minst ett dussin gånger nu. VAR finns han???

• Anonym (Hmm)
    Mamsis skrev 2011-07-17 16:25:36 följande:
    Ok, för att gå från det ena till det andra, vad har ni för krav då? MIna är att han ska bo så pass nära att man enkelt kan träffas, spec som jag inte är i behov av att flytta ihop med någon snabbt utan gärna bor p varsitt håll ett tag. Och att han ska vara längre än jag. Sen de 'vanliga' ha iq och eq.

Att han inte har för många barn och att han kan va flyttbar om han bor i annan kommun. Ålder och utseende är inte så viktigt, däremot vill jag ju självfallet finna honom attraktiv.
  • Anonym (Hmm)

Garva nu gott folk! En kille kontaktade mig. trevlig, men bor långt bort. Surrade på i alla fall. Frågade om han har barn? Jodå, det hade han. Bodde med både dem och mamman... Kunde inte låta bli att fråga varför han sökte en tjej? Svaret blev " Jag mer undersöker. Det är inte aktuellt just nu. Men Jag har en tendens att träffa och känna nya tjejer. " Undra om jag snart ids fortsätta spana?

• Anonym (Hmm)
    Gulletroll skrev 2011-07-19 09:18:29 följande:
    Usch känner mig såå taskig.
    För ett tag sedan så var det en kille som tog kontakt med mig, han kände igen mig sedan skoltiden och skrev att han alltid tyckte jag var så rolig, han visste vad jag hetter och verkade ha koll på mig.
    Jag däremot, hade noll koll... kände inte igen han på bilden och frågade efter ytterligare 1 foto.... sen minndes jag honom, tror jag :-/... hann aldrig svara utan tänkte jag skulle svara nu... då visade det sig att antingen har han blockerat mig eller så har han tagit bort sin profil.
    Usch känner mig dum
    Vi hann ju prata lite och dom mejlen vi hade så fanns det där "klicket" jag gillar ... mejlkemin iallafall, samma humor osv...
    Nu menar jag inte att detta va mannen i mitt liv men känner mig dum att jag inte behadlade honom bättre...  lät de gå nästan 2 veckor innan jag skulle svara ( idag )
    I ett sånt läge så är det faktiskt ok att kolla efter hans mobilnummer och skicka ett sms där du skriver en kort förklaring och att du bara ville berätta det. Jag skulle tycka det var supercharmigt,
  • Anonym (Hmm)

Hjälp mig snabbt nu. En kille i "lagom" ålder, intressen, bor nära osv frågar efter foto på mig. Men han attraherar mig definitivt inte. Vad säger jag? Svarar inte helt enkelt?

• Anonym (Hmm)

Mulliga jag gick ut på mulligt.se och fick snabbt kontakt med en kille. Han surrade på och verkade trevlig. Nu skrev han att han saknade sina barn, hade inte kunnat ha dem i sommar pga sin depression och sina sömnsvårigheter. Och där backade jag. Behöver inga problemkillar.

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)