Inlägg från: Anonym (Hmm) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hmm)

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (Mia) skrev 2011-07-25 14:51:17 följande:
    Och du vill inte ge mig tillräckligt med ledtrådar så att jag kan luska ut vem det är ändå?

Annars kan du ju skapa ett tillfälligt nick till. Bara för att söka. Du behöver bara skaffa en tillfällig hotmailadress eftersom samma adress inte kan ha två inloggningar. 
    E sundsvall 38
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-25 15:05:29 följande:
    Hittar ingen 38-årig sundsvallsbo som börjar på E.
    testa 39
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-25 15:11:24 följande:
    Finns två:

en läkare som gillar att flyga, segla och har mc och... partner - ej aktiv denna månad

en änkeman som arbetar
    Nope. Aja, var en bra kille hur som helst. Men inte nåt för mig
  • Anonym (Hmm)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 16:03:24 följande:
    Vi finns här - FL is da shit Solig
    Nämen tjena, en dejt då kanske?
  • Anonym (Hmm)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 16:18:15 följande:
    Men vi kan väl prata först *kniper med knäna* Drömmer
    Här ska inte knipas nåt!!! Här pratar vi om en desperat singel som söker trevliga karlar..!
  • Anonym (Hmm)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 16:29:36 följande:
    Ja men då så.........Cuba Cafè kl 18? Flört
    Gillar din felxibilitet... Finns bara ett o annat hinder... Typ avstånd och liten knatte
    Du lär inte ha svårt att hitta nån du
  • Anonym (Hmm)
    Anonym (sa) skrev 2011-07-25 16:46:14 följande:
    Ok. Här kommer ett mail jag faktiskt fått(hittar inte på!!) på en dejtingsajt:

"Hej Juno!

Tror du och jag hade passat fint tillsammans!

Lite om mig;
    Jag bor för tillfället hemma hos morsan, jag struntade i att betala min räkningar, så jag blev vräkt hahaha. Men det är bra här, jag var ändå trött på att bara äta färdigrätter, nu lagar mamma min mat och diskar åt mig osv.. Skööönt :D Sedan är det bättre hastighet på internet här också, och det är bra för mig jag älskar tv-spel, sitter minst 8-9 timmar om dagen ofta längre än så. Jag är arbetslös, orkar inte jobba. Får inte ens pengar från soc bara för jag inte heller orkar söka jobb. Förutom att spela tv-spel så tycker jag även om att titta på film, sen ibland bygger jag feta grejer med lego ( INTE barnsligt) håller just i detta nu på med en modell av rymdskeppet i Star Wars.

Vad jag söker hos dig:

Såklart vill jag att du ska ha goda kök/städ-egenskaper. Du får gärna vara ganska rik, då jag helst inte vill jobba. Se väldigt bra ut, vilket du gör ;) ;) ;)

Hoppas på ett positivt svar!
    May the force be with us ;) / Johan"

....................  Förvånad
    Jag hade tveklöst tagit det som en kille med underbar humor. Tills han bevisade motsatsen förstås
    Svara honom för sjutton!
  • Anonym (Hmm)
    Glädje58 skrev 2011-07-25 17:11:50 följande:
    Säg att du håller på att bygga en av figurerna i Transformers 3. Eller ja, du har inte byggt den själv, för det är du för lat för. Du la till femtio kronor för att få den färdigbyggda modellen. Femtio kronor som du fick när du pantade alla burkarna som låg i sägen och skräpade. Det blir ju så när man inte orkar gå upp. Ställ gärna krav på att han har en stor säng så ni får plats att leva där. Varför gå upp när man ändå ska gå och lägga sig senare på kvällen.
    Ha ha, det var bra

Nä, jag tror ju faktiskt bara att han är en underbar kille som har gigantiskt mycket humor. Jag blundar för tanken att han är verklig. Vore ju för bedrövligt...
  • Anonym (Hmm)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 20:11:37 följande:
    Ahhh underbart........behöver blir lite hunsad *L*
    Oh no.... Vad månne detta eskalera till??? En låååång natts diskussioner om hunsning av karlar? :P
  • Anonym (Hmm)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-25 20:18:44 följande:
    Är man bara åskådare kostar det inträde Flört
    Ok, om jag redan nu erkänner att du är min idol och att jag lovar dyrka dig resten av livet - så kanske jag stillatigandes får lyssna på argumentationen... gratis?
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)