• kristinah

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

han ville att jag skulle ringa....det gjorde jag.

nu ska jag gå och sova med ett stort leende!

• kristinah

tackar etanol.
    jag skickade fler bilder, han ville ha nya, de på HP var lite tjetiga att kika på tyckte han.
    Han sa att jag var en sötnos....

jag gillar hans röst, den gör mig lika lycklig som orden....jag vill träffa honom nu, NU!

• kristinah

Men nu får ni hejda mig igen så jag inte rockar loss på mailen och skickar en massa mindre bra förslag och idéer....

HäckHäxan, det enda problemet är väl att han bor så jäklarns långt bort...men det tänker jag strunta i just nu iaf...

• kristinah

Jag är inte ens rädd för att det skulle förstöra något alls, om jag träffar honom.

Konstigt nog känner jag mig helt säker på att vi kommer gilla varandra, men hur mycket och på vilket sätt låter jag vara osagt....

• kristinah

Och jag fortsätter ner i förälskelsen

det är kört - jag kommer nog inte hänga här så länge till tror jag...

• kristinah

Goda råd kommer.

Först ska jag träffa honom hade jag tänkt.
    Vi har som inte kommit dit ännu ...haha

Men vi mailar hela dagarna och pratar länge varje kväll på telefon - jag är förälskad, och han säger det samma...nu blir det spänannde att se hur det blir när vi ses....

• kristinah

nervositet var ordet.
    Jag håller på att falla sönder av  den...snart är det dejt-dags...och sanningens minut.

Fan om det inte blir nåt av det här...då tappar jag lite orken för nåt alls.
    Det känns så jävla rätt och lätt och bra ju

på måndag på måndag

• kristinah

absolut, men det här är större än nåt jag känt hittills i mitt liv.

Om inte det är på riktigt...då blir jag mer än snopen om man säger så...

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)