• kristinah

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

ulfsas skrev 2011-09-23 00:02:23 följande:
    Vad kommer det sig förutom priset då?
    Mycket roligar och mer avslappat. JAg fick aldrig ens svar på mina mail på MP eller Match...på HP har jag träffat flera superroliga och trevliga männsikor som blivit mina vänner.

Nu ska jag bara hitta en partner också....
  • kristinah

ulfsas - jag anar att jag kommer att finnas på Golden hits imorrn - så vill du dansa så ses vi där ;)

• kristinah

Hasa ner..haha
    Jag jag vet ju inte om vi hamnar där men jag anar att det blir nåt sånt.

• kristinah

Jag är hopplös - hittar jag nån jag gillar så är han inte intresserad - hittar jag nån som gillar mig och jag kan tänka mig att träffa igen så skrämmer jag bort stackarn med 1000 sms...

hjälp mig! Jag måste avgiftas på min "jagmåstekontaktahonomhelatiden"-förgiftning.

Det kommer ju aldrig att funka det här annars...

• kristinah

Nu skickade jag ett ärligt sms om att jag var orolig för att jag skrämt bort honom...
    han svarade med ett skratt och att vi visst hade våran bestämda dejt kvar  och att jag itne skulel oroa mig så mycket.

Kanske måste gifta mig mad honom...när hittar man en så tålmodig karl igen?

• kristinah

Som vanligt så ställdes dejten in - i sista sekund - som alltid och idag är jag både bitter och less och arg och ledsen över att tvingas till den här evinnerliga ensamheten

piss

• kristinah
    Mamsis skrev 2011-10-03 16:57:03 följande:
    Av samma person? Min regel är, en inställd dejt, ok, saker kan hända, två = han är inte intresserad eller så har han fler på g och någon annan var intressantare att dejta än jag.
    som ALLTID!
    Jag har dejtat 4 personer på 8 månader - men jag hade ju gärna träffat flera men ingen vill ju...

Nätet är inte min arena helt enkelt...undrar vilken som är
  • kristinah

Pappa med 3 - är du singel eller inte? Du förvirrar med att vara här inne om du nu inte är det....varför jag ens nu skulle bry mig när du bor så långt bort...men du var lite söt

• kristinah
    ulfsas skrev 2011-10-12 21:15:45 följande:
    Har också legat lite lågt och inte orkat skriva till tjejerna. Har haft många besök men få mejl. Får väl skärpa till mig.

Önskar dig lycka till......jag kanske sitter i ett sådant kryss jag med...
    har du nån HP-profil?...blir nyfiken nu
  • kristinah
    ulfsas skrev 2011-10-12 22:14:26 följande:
    Japp det har jagSkrattande

Har du?
    japp - ge mig ditt namn...eller kanske bara en ledtråd så ska jag detektiva fram vem du är!
  • kristinah
    Pappa med 3 skrev 2011-10-13 09:49:02 följande:
    Ajdå, glömt ändra den där profiltexten antar jag.
    Är här så sällan så jag har missat det.. 
    så du ÄR singel alltså? ohlala!
  • kristinah

ulfsas - nu har jag varit inne på din HP-sida...men du tyvärr är jag så där petig av mig igen.
    Jag blir så jäkla avtänd på män som sitter och fläker ut sig i soffor...HAHA

Det funkar liksom inte för mig. Men jag hoppas du hittar napp snart hos nån som gillar sånt

hihi....

• kristinah

nähäpp - jag har bilder  en masse!
    så det så!
    Och jag kanske inte kikade in just idag....har du tänkt på det?

haha - värre än soffliggarbilder är "härliggerjagpåminkuddeochlerinikameran"-bilder...nån sån hade du inte.
    MEn vaddå - bara för att du och jag inte är ämnade för varandra så behöver vi inte bli osams ju!

• kristinah
    Pappa med 3 skrev 2011-10-15 10:43:59 följande:
    Men va fan, dissa nån för  för sättet dem sitter i en soffa?

Nätdejting är verkligen en hård värld... 
    haha - ja jag kan väl inte rå för att jag har svårt att liksom se poserande bilder som allvarliga. Det blir som lite för mycket. Jag blir helt enkelt avtänd. Vad tycker dua tt ajg ska göra åt saken då?

Kan du istället förklara idén emd att man sitter och poserar i en soffa?
    Jag gillar nog ltie mer avslappade bilder.
    bilder på nakna överkroppar går också bort. De spelar i samma kategori för mig.

ulf - inte är du väl sårad på ritkgit...jag hoppas verkligen du har humor nog att förstå att jag skojar här...
  • kristinah
    ulfsas skrev 2011-10-15 11:16:24 följande:
    Trevlig tjej......tur det avlöjades på ett tidigt stadium.
    Vem skriver så här, offentligt om det inte är för att det är kul att såra någon. Jag har inte behandlat henne illa.
    Lucky meSolig
    va?
    nähäpp - du skojade inte?

menar du att du blev sårad på riktigt?
    Då får jag absolut be om ursäkt - men nog trodde jag att du skulle tåla lite mer än så?

Jag skyller på den hårda nätdejtingvärlden där man blir dissad hela tiden....vad skulle jag ha sagt då? Att jag itne kikat in på din sida alls? fast jag har gjort det?
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)