• kristinah

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

tackar...fy faaan vad jag är nervös.

Vi pratar om det, varje dag, hela tiden.
    Men nu har vi kommit fram till att ta det chill fram till måndag.
    För vi har som gått igenom allt som tänkas kan, och det funkar hur jävla bra som helst, det är bara det där lilla klicket när man ses i verkligheten och ser och tar på varann, och sniffar - nu är det där det ska funka.

Allt annat är bara topp...
    jag uppdaterar...garanterat!

• kristinah

sist jag skulle skriva att jag var språkpolis - så skrev jag ordpolis...så tji fick jag

• kristinah
    HonSomVet skrev 2011-08-27 23:23:04 följande:
    Män och dejta är överskattat!

Lever numer som nunna på heltid.
    men, vad har hänt...eller inte hänt?
  • kristinah

Hela jag brinner, måste distrahera mig. Vill att det här ska vara rätt...läser våra tidiga mail och tycker de är helt fantastiska. Jag måste ha känt vad för sorts människa han var redan i första mailet. Fan om det inte klickar imorrn när vi ses...vad gör man då?

• kristinah

Jättekonstigt. Ingen sån attraktion alls, ingen spänning eller intresse av att hångla alls. Vi tycker om varann massor men det är helt och totalt utan nåt sexuellt. Bara kompisar. Men bra kompisar tror jag vi blir. Vi hörs fortfarande på mail och telefon varje dag. Och med doften... Helt underligt, han luktade ingenting. Helskumt! Men rätt skönt!

• kristinah

HJÄLP! har mailat med en kille från igår, och jag skojade om att jag ville ringa. nu vill han att jag ringer.
     Fan...jag vet inte om jag vågar ju.

Gillar att maila med honom...vi ska ju ses på lördag har vi sagt. Nu aksnke han inte vill det om jag blir svamlig och nervös i telefon!!!!!!

peppa mig!

• kristinah

Jag ringde!
    Det var trevligt att få en röst.

Vi får se om han vill ses nu då. Jag tror det iaf.
    Det kändes inte som den typen av persona som har många på gång samtidigt....och om inte annat så kan jag väl skaffa mig ännu en kompis då...det verkar ju HP vara fantastiskt för!

inte så mycket pirr ännu, men absolut ett intresse...finns det

• kristinah

Men ulfsas - jag vågar inte till Garbo...det känns som alla är så unga där. Och golden i stan är ju vätrre än en finlandsbåt . de enda som raggar på en där är gifta män med små barn..uuurk

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)