• ulfsas

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Var, själv på dejt igår, fika blev det. Kändes inte rätt så det blir inget mer där.....jaja, det går fler tåg Solig

• ulfsas
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-19 01:12:46 följande:
    Jag har gjort bort mig! Skickade ett extremt porrigt meddelande till fel kille. No fix for that
    Hur i helvete ska jag förklara det...
    Inte till mig.......Gråter

Solig
  • ulfsas
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-19 09:06:31 följande:
    Haha, jag tror du kan vara glad för det
    Morgonkaffet i fel strupe och vårdköerna är långa...
    Det hade varit något för polisens CSI team. Mördad med ett mejl.......Död
  • ulfsas
    Bye baby Bunting skrev 2011-08-19 09:18:09 följande:
    *asg* fast det hade ju inte varit mord eftersom det var av misstag eller...
    Killen jag råkade skicka till har svarat iaf Förvånad
    Han överlevde tydligen......Skulle vara roligt att få ett så ''hemskt'' mejl av en tjej nån gång.

Blev responsen den väntade? Positivt eller negativt?
  • ulfsas

God natt.

kristinah skrev 2011-08-23 23:22:04 följande:
    ja fy fan...jag är förälskad
     Låter toppenSolig
  • ulfsas
    HonSomVet skrev 2011-08-27 23:58:47 följande:
    Inget har hänt.

Jag har tröttnat, vad fan. Jag orkar verkligen inte. Karlar från UMEÅ stöter på mig på Pannkakan. Ja vad fan. Umeå. Men visst älskling, vi ses nästa sommar då!

Asch jag är bara trött och gnällig, haha!

Ordet styjkeknujja kommer jag för övrigt lägga till i min vokabulär. Love it.

Sov gott flickor och pojkar.
    Rätt, passa dig för män från Umeå Skrattande
    Har du skrivit inom vilket område du vill träffa en man då? Annars så kanske de inte vet bättre...
  • ulfsas

God morgon från ett regnigt Östersund. Här öser det ner. Hade innan sommaren flera dejter men är nu i en dejtingsvacka. Orkar knappt skriva till någon och de som klickar in på mej är fel och ibland mycket fel. Försökte förklara det för en lite påstridig dam på 63-år.....

• ulfsas
    Mamsis skrev 2011-09-07 08:30:21 följande:
    Jag klickar på dig så blir iaf åldern lite bättre. 'klick klick'  *är hjälpsam'
    TACK, nu känns det bättre....

Jag brukade ibland kalla mig för lammkött inför Xet men hon var bara 1år 9 mån äldre.  
  • ulfsas
    etanol skrev 2011-09-07 09:05:55 följande:
    Kebab...
    Kanske så är det min tur att leta upp lite lammkött, gott på ålderns höst Flört
  • ulfsas
    etanol skrev 2011-09-07 10:41:48 följande:
    Haha, ja kanske det! Bli inte gubbsjuk bara

Hur gammal är du förresten?
    Jag är 47 år och det står i min profil för den som orkar att läsa.

Vad är det som gör att så många kvinnor ''glömmer'' att sätta ut sin egen ålder i sina profiler?
    Vid en ev dejt så får man väl ändå avslöja det och här på FL spelar det väl ingen roll om någon får veta det då alla är såå anonyma här.

Vid vilken åldersskillnad infinner sig gubbsjukan så jag vet vart jag kan/skall sikta och inte sikta på?
    Xet var ju som sagt lite äldre och jag är ju lite ovan i gejtigsvängen ännu....men man lär sig....
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)