• ulfsas

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Då förstår jag! Äntligen så ramlade poletten i ;)

• ulfsas
    kristinah skrev 2011-09-19 19:17:34 följande:
    Jag har berättat att jag bor nära dig
    Jag sa nångång att har du plats för mig och mina barn så flyttar vi in hos dig imorrn
    Att jag inte varit på Garbo---typ
    Att jag gärna skulle gå ut om jag bara hade nån som hängde med ut

Du skriver att du gillar sånna som är som jag...

tänkte att du kanske skulle koppla ihop allt som ien eliten säck och ta tag i saker och ting och fixa en utgång eller nåt. Men du är så seg att jag tolkar det som ointresse och nu har jag gått vidareCool

haha..
    Så kan det gå när inte haspen är på......Gråter
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-09-07 17:41:29 följande:
    Men ulfsas - jag vågar inte till Garbo...det känns som alla är så unga där. Och golden i stan är ju vätrre än en finlandsbåt . de enda som raggar på en där är gifta män med små barn..uuurk
    Ingen jätteledtråd för mig.
    kristinah skrev 2011-09-07 23:48:14 följande:
    jag är inte från Stockholm från början så Aladdin vet jag inte vad det är.

Jag fyller 39 nu endera dan så åldern funkar.

Har en dejt på fredag...håll tummarna. Jag är lite intressarad...inte pirrig och nervös men han känns som en fin kille. Skiter det sig ska jag på fest på lördag och pigga upp mig....
    kristinah har en dejt.....
    kristinah skrev 2011-09-19 19:17:34 följande:
    Jag har berättat att jag bor nära dig
    Jag sa nångång att har du plats för mig och mina barn så flyttar vi in hos dig imorrn
    Att jag inte varit på Garbo---typ
    Att jag gärna skulle gå ut om jag bara hade nån som hängde med ut

Du skriver att du gillar sånna som är som jag...

tänkte att du kanske skulle koppla ihop allt som ien eliten säck och ta tag i saker och ting och fixa en utgång eller nåt. Men du är så seg att jag tolkar det som ointresse och nu har jag gått vidareCool

haha..
    Hon har en låst profil som jag inte är inbjuden till........Har inte sett någon bild av henne.......Hon har gått vidare.....

Etanol, jag tror det är kört. Det var vackert men underbart är kort sägs det ju.....detta var kanske väl kort för min smak Solig

Men skulle den väna kristinah ändå ha lust på utgång så kan jag nu på lördag. Tror att man skall byta lite bilder osv innan men det kan ju lite inboxning fixa..........

Så, vad sägs, kristinah?
  • ulfsas
    etanol skrev 2011-09-20 09:59:00 följande:

*håller nån tumme och kanske en tå också*

Behövs nog mer än så.....Solig
    Tror det är dåliga förutsättningar när man inte har setts i verkligheten som på ett jobb eller t.o.m på krogen. Har provat att dejta ett antal tjejer från nätet och även 2 som av outgrundliga anledningar inte hade några bilder på sig. Detta var från Match/HP och inte härifrån då detta inte är någon ''riktig'' dejtingsajt.
    Det stämde inte riktigt för mig.
    kristinah kan ju vara undantagFlört

• ulfsas
    kristinah skrev 2011-09-22 23:51:38 följande:
    Jag gillar HP så mycket bättre än både Match och MP.

har du testat Happypancake fredrik?
    Vad kommer det sig förutom priset då?
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-09-23 01:00:17 följande:
    Mycket roligar och mer avslappat. JAg fick aldrig ens svar på mina mail på MP eller Match...på HP har jag träffat flera superroliga och trevliga männsikor som blivit mina vänner.

Nu ska jag bara hitta en partner också....
    Det var ju bara det lilla kruxet då......Solig
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-09-23 20:58:01 följande:
    ulfsas - jag anar att jag kommer att finnas på Golden hits imorrn - så vill du dansa så ses vi där ;)
    Hade ju tänkt att hasa ner till Gretas igen men Golden låter som ett roligare alternativ just nu.
    Du kan ju inboxa så får du mitt mobnr osv Solig
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-09-24 15:11:13 följande:
    Hasa ner..haha
    Jag jag vet ju inte om vi hamnar där men jag anar att det blir nåt sånt.
    Att hitta dig blir nog lätt......en tjej på Golden eller kanske inte på Golden......okänt utseende för oss båda. Palmemordet vore nog lättare att lösa. SÄPO lär anställa mig snarast om vi hittar varandra.
    Har FL i Iphonen Cool
  • ulfsas
    kristinah skrev 2011-09-27 22:42:35 följande:
    Jag är hopplös - hittar jag nån jag gillar så är han inte intresserad - hittar jag nån som gillar mig och jag kan tänka mig att träffa igen så skrämmer jag bort stackarn med 1000 sms...

hjälp mig! Jag måste avgiftas på min "jagmåstekontaktahonomhelatiden"-förgiftning.

Det kommer ju aldrig att funka det här annars...
    Låter jobbigt. Ta det lite lugnare då Solig
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)