kristinah skrev 2011-09-07 17:41:29 följande:
Men ulfsas - jag vågar inte till Garbo...det känns som alla är så unga där. Och golden i stan är ju vätrre än en finlandsbåt . de enda som raggar på en där är gifta män med små barn..uuurk
Ingen jätteledtråd för mig.
kristinah skrev 2011-09-07 23:48:14 följande:
jag är inte från Stockholm från början så Aladdin vet jag inte vad det är.
Jag fyller 39 nu endera dan så åldern funkar.
Har en dejt på fredag...håll tummarna. Jag är lite intressarad...inte pirrig och nervös men han känns som en fin kille. Skiter det sig ska jag på fest på lördag och pigga upp mig....
kristinah har en dejt.....
kristinah skrev 2011-09-19 19:17:34 följande:
Jag har berättat att jag bor nära dig
Jag sa nångång att har du plats för mig och mina barn så flyttar vi in hos dig imorrn
Att jag inte varit på Garbo---typ
Att jag gärna skulle gå ut om jag bara hade nån som hängde med ut
Du skriver att du gillar sånna som är som jag...
tänkte att du kanske skulle koppla ihop allt som ien eliten säck och ta tag i saker och ting och fixa en utgång eller nåt. Men du är så seg att jag tolkar det som ointresse och nu har jag gått vidare

haha..
Hon har en låst profil som jag inte är inbjuden till........Har inte sett någon bild av henne.......Hon har gått vidare.....
Etanol, jag tror det är kört. Det var vackert men underbart är kort sägs det ju.....detta var kanske väl kort för min smak 

Men skulle den väna kristinah ändå ha lust på utgång så kan jag nu på lördag. Tror att man skall byta lite bilder osv innan men det kan ju lite inboxning fixa..........
Så, vad sägs, kristinah?