• LivingEasy

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Gulletroll skrev 2011-07-17 13:21:12 följande:
    Det känns som många tjejer vill ha nån slags garanti typ redan innan man träffat killen. Å då e det ju som bäddat för besvikelse. Av egen erfarenhet så har jag lärt mig att inte ta det allt för seriöst utan mest se det som lite spänning och skoj i vardagen.

Precis så tänker jag med!  Internetdejting kan ju lät bli krystat. Och kan man liksom göra det mer till en spontangrej, så är man mer sig själv och ger en rättvisare bild av sig själv och faktiskt kan ha kul oxå.
  • LivingEasy
    Päronskrutt skrev 2011-07-17 14:06:54 följande:
    Du är så klok Fredrik, du kommer inte vara singel så länge till nu när tjejjerna på FL fått tag i dig

:D
    Så perfekt är jag inte men jag tackar. Jag är inte den lättaste att bli ihop med heller. Även om jag inte har barn så har man ju saker som binder en.
    Och ska jag va ihop med nån vill jag ses ofta och ha mycke närhet
  • LivingEasy
    Päronskrutt skrev 2011-07-17 14:41:30 följande:
    = ha myxet sex = sexmissbrukare hahaha

Förlåt bara på skoj !!!

Ha ha jag ser skämtet.. Men lite allvar finns det ju där. Bra förhållande=mycke sex..
    När man  slutar ha sex med varandra är det första spiken i kistan. 
  • LivingEasy
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-07-21 00:53:34 följande:
    Men när männen drar sig ur (blir tysta) när det börjar närma sig den där dejten så tänker jag att han förmodligen har flera på gång och helt enkelt väljer bort mig för nån som verkar bättre....

gaaaahhhhh!!!!

Jag tror ett vanligt fel man gör är att chatta ihjäl sig innan en dejt och ha sånna förväntningar.

Att köra nått spel att vi ska chatta minst 10 gr innan jag ger dig nr för du kan ju va en kåtbock, våldtäktsman...
    Det är ett garanterat sätt att inte få en dejt med mig. JAg själv tittar noga på text, bilder och går på känsla. Och förväntar mig att min ev motpart oxå har dessa egenskaper angående den sociala biten.

Just att göra en dejt och ett möte till nått enkelt är ju att slänga iväg sitt nr ganska snabbt. Ring mig ist så kan vi se när vi kan ses llite snabbt. Det betyder ju inte att man vill knulla 1á dejten, om 5 min osv.

Får killen kåtslag och blir helt på, ja då vet ni;)

Och sen det här med jag har haft stalkers  , har hemligt nr bla bla. Det kostar ju ingetatt  ha ha ett kontantkort som man kan byta till eller stoppa in i nån gammal mobil man har liggande.        
  • LivingEasy

Kör bara!

Jag hade faktiskt en dejt i helgen. Läste en bra annons på BC. Jag skrev ett långt ärligt brev. Svar nån timma senare då jag va på förfesten i polarens trädgård, några mezz till på mobilen. Hon lyckades inte maila en bild då hon låg och solade i skärgården så hon frågade om hon fick mmsá en bild. Visst ! Såklart ;)
    Hon ringer mig sponatant nånstans i 3é ölen. Vi träffades på Söndagen sen.

Inget klick dock :( Så kan det gå till oxå.

lite nya matlagningskonster lärde jag mig iaf :)      

• LivingEasy
    Anonym skrev 2011-07-21 14:46:59 följande:
    Känner mig falsk också.. Sitter och snackar m en trevlig kille, som är intresserad och tycker att jag är så söt. Och jag vet att jag inte kan.. Det är inte han:(

Hur vet du att ha n inte playar dig då? Han kanske bara vill ligga och kör spelet ;)
  • LivingEasy
    Päronskrutt skrev 2011-07-21 17:26:07 följande:
    Ett nybörjar fel

Är han intresserad så hör han av sig......inte intresserad då är han tyst....
    Eller om det är en jävligt seriös och bra kille . Så hör han av sig och tackar för en trevlig träff men säger att vi är nog tyvärr inte menade för varann och önskar lycka till.
  • LivingEasy
    Anonym skrev 2011-07-21 17:33:49 följande:
    Njae, hans förlust om han playar mig. Har aldrig släppt till och de vill ses igen och igen. Förresten märker jag rätt snabbt om det är den typen av killar.. Det är inte de som blir generade etc..

Så man är en player om man inte blir generad ? Om man har lite erfarenheter som ger en självinikt och självförtroende. Och här gick man och trodde att trygghet i sig själv va nått bra.
    ska man impa på dig ska man va en nerd altså ;) 
  • LivingEasy
    Anonym skrev 2011-07-21 17:44:27 följande:
    Hihi Nä, går till mig själv bara.. Om jag gillar ngn blir jag myycket mer nervös. Ska jag bara knulla ngn för att, är jag inte nervös.

Ahh du menar så.. jo jag har varit en den sitsen oxå. När man blir skitintrweserad på första dejten och tappar konsentrationen för man redan tänker på att hångla... (Blev ingen andradejt den gången...)
  • LivingEasy
    Anonym skrev 2011-07-21 17:54:39 följande:
    Precis Fredrik:) Men när det blir så för båda, kan det inte gå fel:)
    Sällan det händer dock med alla dryga HP brudar som inte vill gå på dejt ens för de tror den bättre ,snyggare killen snart ska komma....

Det klassiska krogragget börjar bli bättre och bättre i mina ögon... sad but true 
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)