• LivingEasy

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (Hmm) skrev 2011-07-29 16:07:46 följande:
    Ja, vi får väl se vad han vill. Är jättetydlig på sajten vad jag söker åtminstone. Som heltidsmamma funkar dte inte att leka runt.

Träffar man rätt tjej så kan även den störta playern bli världens gosigaste plastpappa.

Jag menar inte mig själv nu dock! 
  • LivingEasy
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-29 18:12:03 följande:

Att du inte kan bli världens gosigaste plastpappa eller att playern i dig inte kan botas?

Nu är du stygg! Jag menade faktiskt en kompis...

Jag har aldrig fått changsen att visa mina plastmuskler;) 
  • LivingEasy

Ett så långt brev som förtamezz är ju ett uppenbart spam!

Om det kommer senare när man snackat ett tag, och han brukar skriva långa brev då är det en annan sak. 

• LivingEasy

Hur överleva?? Jag har kommit på det!

Rör er i verkligheten. Som tjej kan du få massa uppmärksamhet på nätet hur snygg du är o.s.v
    Killar öser över det för de vill såklart ligga.

Men att charma och charmas i verkligheten kräver at man går ut, inte är för full och bara har kul och kanske spelar lite gladare än man är. Men resulatet är så mycke mer äkta. 

• LivingEasy
    etanol skrev 2011-09-20 19:53:01 följande:
    Fint tänkt, men om man inte är den där utemänniskan då? Jag har träffat många fina människor över nätet, även mitt ex som jag har två barn med var från början en nätdejt.

Det ena kanske inte utesluter det andra.

Jag har kört nätdejting massor! Och nu efter ett seriöst försök på MP (där jag hade stora förhoppningar) så är jag mer såld på just de som inte bara vill ta energi utan ge oxå.

Jag förslår fikor o.s.v  . Jag vet hur jag ser ut.+ och - Men utdelningen har varit väldigt klen.

Det jag tror är mest negativt med mig som jag ser är att man bor i en mindre stad.
    När jag är i gbg känner jag en helt annan vibe runt mig.  
  • LivingEasy
    etanol skrev 2011-09-20 20:09:59 följande:
    Vad är du ute efter då?

Jag har tidigare varit brutalt ärlig med vad jag är ute efter. På så sätt har jag fått många goda vänner, och nån enstaka som det klickat med.

Du har nog rätt i att det kokar mer i större städer där man inte har småstadshämningar på samma sätt. Nu vet jag ju inte hur litet ställe du kommer från men antar att det kan stämma där också.

Gå ut och träffa folk och ge inte upp nätet helt, håll alla dörrar öppna helt enkelt. GL, på pokerspråk.

Jag är superrak och ärlig! söker efter den som kan bli mamman til mina barn.. Inte så att jag skrivit det, men du fattar.

Jag tror jag är för seriös, men jag kör lite samma stuk på mindre seriösa siter och där får kjag helt annat drag.
     Men då är det ju mer liggagrejen det blir,  som lätt går över till seriöst...

Men trodde att alla de seriösa tjeerna som inte vill ligga på 1á dejten skulle va nått att ha. Och gilla mig när jag slowspelar, men icke.    
  • LivingEasy
    etanol skrev 2011-09-20 20:47:45 följande:
    De kanske inte vill köpa grisen i säcken...
    Jag är väldigt sexuell och tonar ner mig själv...

Utan att låta mallig så har väl vissa blivit kära just för jag levererar på den fronten.  Men jag behöver ju nått visst oxå. Och sex på 2á dejten kan va mer passion och slä mer gnistor.

Men det krver ju att man vågar gå på en 1á dejt. ;) Det är där jag är besviken på MP   
  • LivingEasy
    etanol skrev 2011-09-20 21:26:04 följande:
    Tona inte ner dig själv. Kör på, du är ju inte ute efter en en nedtonad tjej och då är det ju som att gå ut med falsk marknadsföring

De brudarna hittar man på swingklubbar...
  • LivingEasy
    etanol skrev 2011-09-20 21:53:14 följande:
    Jag är tjej, säger vad jag tycker, och jag är uppfostrad konservativt...Tro mig.

Jag kanske har en svaghet att jag gillar lite bitska, farliga tjejer. .. Inte gosegumman som bakar bullar jämt.
  • LivingEasy
    etanol skrev 2011-09-20 22:20:13 följande:
    Talar du om det?

Njae jag nämner lite karaktärsdrag kanske. Den som är duktig att läsa mellan raderna kanske fattar. Men det är subtilt.

Jag skrev det en gång i ett megafoninlägg på MP om du vet vad det är.. 
  • LivingEasy
    giftgrodan skrev 2011-09-20 23:13:23 följande:
    grejen är att de "bitska, farliga" tjejerna antagligen kan tänka sig sex på första dejten även om de är seriösa. Känns lite som att du har två olika bilder av hur tjejer är som sinsemellan inte går ihop?

Jag har alt träffan många varianter.. Farliga man har sex med reda n på krogen, eller såna man dejtar länge och har sex sent med och det mörka kommerfram ju mer man lär känna.

Eg vill man ju ha farligheten på ytan, men gosbruden på insidan.. 
  • LivingEasy
    etanol skrev 2011-09-21 05:35:16 följande:
    Förutom just sexbitens vara eller icke, vad har du mer för förväntningar?
    Oj förväntningar... Inga eg. Men visst har jag saker jag tittar efter. Vilja att jobba (om man inte har ett jobb), social kompetens, smart (gärna mer än mig), självförtroende, kompromissbarhet, feminin, egna intressen, kärvänlig. Hellst inte rökare, gilla träna.
    Fast du frågade om förväntningar.. Att hon ska va ärlig och visa känslor.

Blir man kär så blir ju den där kravlistan inte lika viktig märker man. Men när man tullat för mycke på den så ja 1 år senare gör man ju slut just för man inte vill ha en arbetslös, slackersom tror de kan få leva på mig.   
  • LivingEasy
    Mamsis skrev 2011-09-21 14:48:02 följande:
    Här har du mig Men, jag är nog, upptagen. Kanske. Eventuellt Men jag känner flera som är såna Du letar på fel ställen

Vart ska ja leta då ? På mötesplatsen ska jag iaf INTE leta.
  • LivingEasy
    annaboo skrev 2011-09-21 12:11:59 följande:
    No offence Fredrik, men jag kan tycka din syn på tjejer är lite skum!

Det kan vara det att du upplever det så... Men jag tycker det låter som en väldigt skev bild av verkligheten...

Du delar in folk i dikotomier som gör att förväntningarna och faktiskt fördomarna osar ur dina inlägg så att jag faktiskt blir lite irriterad. Jag vet inte om du driver eller om din verklighet ser ut som du säger.... Men usch vad jag blir på dåligt humör av det du skriver.

Ja skriver väldigt starkt jag vet! Och allt är inte svart eller vitt.

Men jag kan utmana dig. Ta över min MP sida och känn efter hur det är att va en bra trevlig kille på nätet. 

Vad exakt gör dig så arg ? Betänk att om vi suttit över en fika hade du kunna konverserat och  ställa följdfrågor som inte kommer fram här i en tråd.  Jag precis som du är ju så mycke mer än det du ser / läser här. 
  • LivingEasy
    kristinah skrev 2011-09-22 23:51:38 följande:
    Jag gillar HP så mycket bättre än både Match och MP.

har du testat Happypancake fredrik?
    Jag har en profil där... living_easy
    Går sällan in efterssom mailboxen alltid är så full av desperata kvinnor som vill ses på Rockbabren ;) 
  • LivingEasy

Jag har haft en helg av annat så dejting har inte riktigt varit på programmet. Funderar på att ändra status till vänskap eller kort romans.
    För seriöst verkar ju inte locka några tjejer... 

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)