• LivingEasy

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Gulletroll skrev 2011-07-22 10:38:17 följande:
    Dagens tråkigast lååååång-läsning..
    Började gäspa bara jag öppnade inkorgen...
    Får även en lite lätt copy and paste-känsla

"Hej, är ny på sidan & här hittade jag dig. tyckte du verkar intressant

Lite lätt ? :D:D:D

Går ni tjejer på sånt där ? Jag skulle mest tro:
    En kille som inte kan få ett 100% jobb, sitter mest hemma med datorn och skapar sig ett låtsasliv, tränar för att ändå få brudar. Han såg säkert bra ut , men under ytan vad finns där ?  
  • LivingEasy
    maskros81 skrev 2011-07-22 17:21:23 följande:
    Jag e såå satans trött på MÄN överhuvudtaget!!! Var FAN e alla fina gentlemän?? Det går åt skogen för min del på kärleksfronten.....Nunnekloster o Baginbox tack

Jag kom just från bolaget med en flaska bubbel.. vEt inte vad jag ska fira. 4 veckor semester och inte en bra flirt.
  • LivingEasy

Dåliga mobilbilder is the shit!
    Jag granskar faktiskt de med modellbilder mer kritiskt  än de som lägger upp ärliga bilder.
    Man får sällan samma innehåll som fina bilden på förpackningen...

• LivingEasy
    Anonym (:o)) skrev 2011-07-23 17:21:04 följande:
    Jag håller med. 
    Jag har då aldrig kommit på en första dejt och tänkt oh wow han är snyggare än bilden/bilderna. Antingen har de sett ungefär ut som på sina bilder eller så ser de äldre, gubbigare eller tjockare ut än bilderna visat. :( 

Jag tror jag är en sån kille som ser bättrre ut irl än på bild.
    Jag gör mig sällan bra på bild. 
  • LivingEasy
    Anonym (:o)) skrev 2011-07-23 17:28:00 följande:
    Jag menar inte att man måste se bättre ut än sina bilder.. bara man har realistiska, nytagna bilder så man ser ut som man gör så är det ju topp! Skrattande

Det har jag allt, brukar byta lite så och då. hur kul är det att va samma hela tiden...
  • LivingEasy
    Anonym (sa) skrev 2011-07-23 20:32:00 följande:
            ...ja, alla dessa unga män, och 60 taggare... är 35, å det känns lika hopplöst i min ålder faktiskt. Som alla säger. Män mellan 30 och 40 verkar vara bristvara... (mer än som gifta som vill vara otrogna då.. *grimas*)

Samma som det är bristvara på singeltjejer utan barn som vill ha barn... I vår ålder ;)
  • LivingEasy

Ja det är ju några av oss här som faktiskt bytt nick på Hp och kollat in varandra.
    Tyvärr bodde man ju alltid långt ifrån varann...

• LivingEasy
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-25 23:35:27 följande:
    Jag vet var din brevlåda bor

:D
  • LivingEasy
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-25 23:50:18 följande:
    Omdömen från en högst partisk person:

Vilda Webben: låg kostnad, känns riktigt informell, utbudet varierar kraftigt i de olika länen, känns lite hemmagjord.
    Mailade med en man som jag tyckte var väldigt intressant. Han ville vänta några månader med att träffas... Hmm, märkligt i mitt tycke. Jag råkade prata om politik och det visade sig att han var troende SDare, i min värld går det fetbort.

Mötesplatsen:.Letar du efter en man som älskar hemmakvällar framför brasan och påta i trädgården så är det här rätt ställe, men som kvinna så finns det vissa krav: Du ska vara sprallig och alltid vara ute och promenera längs havet.

Match.com: Dyra pengar för i stort sett samma utbud som på mötesplatsen. Kvinna, du ska ha fjortisplutet på bilderna. Glöm inte det! Givetvis ska du vara sprallig och promenera längs havet i all oändlighet.

HP: Du får vad du betalar för... Ett och annat guldkorn. Det gäller bara att hitta dem

Bifogar en dikt av min favoritförfattare:

Påtande män 

Som kvinna är jag ständigt utsatt

för dessa påtande män

De föraktar storstadssmutsen och frossar

i en lummig grön kärlek

De talar ömt om kretslopp,kvävebindning och en frigörande jord

En man bjöd mig med till sitt lantställe

Det var tid för årets första potatisskörd och jag

kunde få med mig knölar hem sa han

Jag sa att de knölar jag befattar mig med

förväntas pynta taxi samt pubnota

Då kan de få följa med hem och påta på riktigt

Underbar dikt! Fölåt en ilitteral medborgare för han inte vet vilken författare som dkrivit dessa ord!
    VEM?

Fan jag som tänkte dumpa HP för MP... I min trädgård byggs det stora altaner och läggs marksten  . Det grönaste jag har är en Kawsaki. Och det jag gör vid havet är antingen nakenbadar eller fryser (gillar det dock)
    det finns ingen site för mig ;) Snyft.... 
  • LivingEasy
    Anonym (Hmm) skrev 2011-07-29 09:33:30 följande:
    En kille som är helt ny på dejtingsidan - intressant i både ålder och bostadsort - skrev till mig och tyckte att jag hade en härlig presentation (har mkt humor i den) och att jag var jättesöt.

Gick in på hans sida, stod väldigt lite där, mest att han sökte nåt seriöst. Skulle då skriva i hans gästbok och där såg jag vad han skrivit till nån annan om vad han gillar inom sex... Var ju meningen att det skulle stå på hennes sida, men hade hamnat i hans egna (för övrigt en tant, 20 år äldre än mig och 25 år äldre än honom)
    Skrev ett inlägg i hans gästbok och tackade för hans vänliga ord, och att han minsann hade en riktigt spännande gästbok - men att jag söker nåt seriöst.

Fcik ett låååååångt meddelande nu på morgonen där han helt förtvivlat inte förstår hur detta kommit in på hans egen gästbok och han inte heller var ute efter enbart sex. Gick in på hans sida, där han nu skrivit lite mer om sig själv och på slutet står det: "Please x, det blev så fel. Hör av dig igen. Please"

Ha ha, så fel det kan bli va?

Klart jag skriver till honom ige. Nybörjare som han är ;) Och vem gillar inte sex?

Det är väl bra att han leker av sig bland gammeltackorna ist för att leka med dig! :D

Många kör ju sexsökandet på seriös site. IStället för att göra det på T.e.x BC

Jag har varit Seriös på BC och fått en del utdelning av det. Snart ska jag ge mig in i det stora äventyret MP.
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)