• Henkan

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Mamsis skrev 2011-08-01 11:20:45 följande:
    Om du är ute efter en kk eller liknade kan du klicka vidare för det är inte jag.
    Singelmamma, 2 döttrar födda -96 och -99.
    Jobbar som resesamordnare och jag trivs mycket bra med det.

Vad söker jag då? En man att älska helt enkelt = ) Och jag är lång, 178 cm och vill att du är längre än jag, minst 180, helst längre.

Förutom mina barn så gillar jag att umgås med vänner,  inredning, mest att läsa om men även att greja lite hemma, men mest småprojekt, att läsa över huvudtaget, film, att lära mig nya saker..  Bla, gillar mycket mer, men är inte den sportiga typen som klättrar i berg och sånt även om jag gillar att träna : )

Ha en underbar dag, oavsett varför du hamnade på min sida.

Försöker skriv mer vad du gillar istället för vad du inte gillar... Eller typ: "Jag går hellre en promenad istället för att bestiga ett berg" om du förstår vad jag menar

Annars har jag inget på rak arm just nu... :)

• Henkan

Det är lite sjukt att då jag mår såhär pass bra som jag gör nu (kan typ inte sluta le, känner mig nästan bipolär men jag tränade ju igår för första gången på år och dar och mitt jobb är ju meningsfullt igen).

Iaf, när jag känner mig såhär bra och nästa odödlig, då flyter ju allt på helt underbart och man blir sådär roligt flörtig så att man går hem hos typ alla tjejer och jobbet bara flyger iväg och det känns typ som att jag nyss klev upp samtidigt som det känns som att man har haft bästa dagen på år och dar :)

Hur gör man för att behålla denna känslan hela tiden, för att man vill ju liksom ha dessa "humörtoppar" oftare och bara sprudla energi runt en hela tiden :)

• Henkan
    Anonym (Hmm) skrev 2011-08-01 14:02:30 följande:
    Skrattar ihjäl mig. Taget från en presentation, kille 40 år:

Vill du/ni har hjälp med hushållet?
    *Städning
    *Matlagning
    *Reprationer
    *Data hjälp
    *Målning
    *Gräsklippning