• Henkan

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Mamsis skrev 2011-08-01 11:20:45 följande:
    Om du är ute efter en kk eller liknade kan du klicka vidare för det är inte jag.
    Singelmamma, 2 döttrar födda -96 och -99.
    Jobbar som resesamordnare och jag trivs mycket bra med det.

Vad söker jag då? En man att älska helt enkelt = ) Och jag är lång, 178 cm och vill att du är längre än jag, minst 180, helst längre.

Förutom mina barn så gillar jag att umgås med vänner,  inredning, mest att läsa om men även att greja lite hemma, men mest småprojekt, att läsa över huvudtaget, film, att lära mig nya saker..  Bla, gillar mycket mer, men är inte den sportiga typen som klättrar i berg och sånt även om jag gillar att träna : )

Ha en underbar dag, oavsett varför du hamnade på min sida.

Försöker skriv mer vad du gillar istället för vad du inte gillar... Eller typ: "Jag går hellre en promenad istället för att bestiga ett berg" om du förstår vad jag menar

Annars har jag inget på rak arm just nu... :)

• Henkan

Det är lite sjukt att då jag mår såhär pass bra som jag gör nu (kan typ inte sluta le, känner mig nästan bipolär men jag tränade ju igår för första gången på år och dar och mitt jobb är ju meningsfullt igen).

Iaf, när jag känner mig såhär bra och nästa odödlig, då flyter ju allt på helt underbart och man blir sådär roligt flörtig så att man går hem hos typ alla tjejer och jobbet bara flyger iväg och det känns typ som att jag nyss klev upp samtidigt som det känns som att man har haft bästa dagen på år och dar :)

Hur gör man för att behålla denna känslan hela tiden, för att man vill ju liksom ha dessa "humörtoppar" oftare och bara sprudla energi runt en hela tiden :)

• Henkan
    Anonym (Hmm) skrev 2011-08-01 14:02:30 följande:
    Skrattar ihjäl mig. Taget från en presentation, kille 40 år:

Vill du/ni har hjälp med hushållet?
    *Städning
    *Matlagning
    *Reprationer
    *Data hjälp
    *Målning
    *Gräsklippning

Jag kan göra detta åt tjejer/Kvinnor/par med eller utan kläder!
    Sätt på mig sedan om ni är nöjd med jobbet!!

Roligaste jag läst på ett tag.

Samtidigt är det ju till viss del sant... Har träffat flertalet tjejer på krogen som frågar om man är duktig på att renovera och fixa hemma... Man undrar om dom vill ha en hantverkar-partner i ett par år för att fixa till hemma och sedan hitta någon inom hemmabio för att fixa den och så vidare... Tur man inte är begravningsentreprenör... Blir svårt att hitta tjejer runt sin egen ålder då... ;)

• Henkan

Häckhäxan... Alltså... Det hänger ju singlar på det här forumet!

• Henkan
    HäxanSurtant skrev 2011-08-01 15:22:55 följande:
    Ja jag vet det, men vad är oddsen att någon bor hyfsat nära, är vettig och inte född bakom en spårvagn på 60 talet?
    Jag syftar mest på din nya profilbild och våra stackars hjärtan ;) Blodet pumpar och allt det där!
  • Henkan
    HäxanSurtant skrev 2011-08-01 16:02:07 följande:
    hahahah detta är min vanliga profilbild, har haft den i många år, men byter ibland.

Kom hit och pumpa istället

Oj då! Hur många har storknat pga den då?

Stockholm?

• Henkan
    HäxanSurtant skrev 2011-08-01 22:31:13 följande:
    På FL tillräckligt många, den ger blandade reaktioner. Den bästa är ändå en kvinna som skrev i min GB att jag verkligen måste ta bort den nu när jag fått barn och är mamma, tänk på barnet Förklarade att om de är någon som sett sin mamma naken och i trosor så är det just det där stackars barnet!

Nej bor 6 mil norr om gbg...

Äh skit i dom, tycker du gör rätt jag :)

Ah, okej, synd för mig då! Bättre fiske-lycka nästa gång =)

• Henkan
    uniMog skrev 2011-08-01 23:34:34 följande:
    Jag vet inte om jag kommer våga mig ut igen efter att ha läst era skräckhistorier... Påminn mig berätta (imorgon) om killen som försökte dejta både mig och min kompis samtidigt

Jag förutsätter att ni hade kommit överrens om att vara exklusiva?

Det är tydligen ganska vanligt idag att om man inte kommer överrens om det så får man helt sonika acceptera att folk har flera samtidigt, just för att det är så svårt med utdelning på dejtingsidor etc etc...

• Henkan
    Mamsis skrev 2011-08-02 12:05:44 följande:
    Han jag dejtade nyssens är en alfahanne, tyvärr inte kär i mig
    Med risk för att köra över dig så är det inte direkt första gången jag hör talas om en kvinna som är intresserad av en man som hon inte kan få och sedan kallar honom för manlig/alfahane... :)
  • Henkan

Av någon anledning så har jag hittat vääääldigt många hästtjejer på de sidor jag hänger på, hur kan det komma sig?

Jag förstår inte heller varför en del väljer bilder där de sitter och håller om en karl... Man får ju liksom känslan att de söker en tredje partner eller att de är ute och vänstrar typ... Hur svårt är det att ta en bild?

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)