Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)
 Hade inte ens en aning om att det uttryckcket fanns innan men försökte förklara för en tjej hur han var och hon sa Jaha en alfahanne alltså. Ang inte kan få, INGEN kan få honom just nu, han vill vara singel pga sitt tidigare förhållande som var vädligt destruktivt. Och jag vill inte ha några halvmessyrer så jag valde att avsluta.
 Hade inte ens en aning om att det uttryckcket fanns innan men försökte förklara för en tjej hur han var och hon sa Jaha en alfahanne alltså. Ang inte kan få, INGEN kan få honom just nu, han vill vara singel pga sitt tidigare förhållande som var vädligt destruktivt. Och jag vill inte ha några halvmessyrer så jag valde att avsluta.   
Destruktiva förhållande? Låter mer som en "bad boy" tycker jag! De är ju duktiga på att framstå som alfa-hannar men när det kommer till kritan så skiter det sig och det blir en ond spiral av destruktivitet...
Riktiga män skiter i att försöka vara "alfahane" (hatar för övrigt det uttrycket då det är väldigt mycket bullshit i det beteendet) och bara är sådär lite bättre istället, tar för sig av vad de vill ha, tar ingen skit, gör rätt helt enkelt utan att bitcha... Sen klarar de av att vara ödmjuka när situationen kräver det och beter sig inte som arslen "bara för att"...
Jaja, nog om det, hoppas du har det bra iaf :)