Inlägg från: Anonym (knubbis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (knubbis)

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Alltså, nåt fel gör jag uppenbarligen, för jag får inte fler fast jag har sökt "kort romans" nu. Egentligen är det väl inte kvantiteten som räknas, men det gnager allt lite i självförtroendet när jag ser hur ni skriver om hur många mail och flirtar ni får...

• Anonym (knubbis)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-23 15:45:02 följande:
    Fast så ofantligt många mail får man inte. Eller. Är du vrålsnygg så får du nog många många mail, med de flesta väldigt ointressanta. Jag som är..hmm...mittimellan snygg(?)  får ett par stycken om dagen. Nån dag har jag inte fått något.

Söker du kort romans? Eller har du fyllt i det för deras skull?
    jag ändrade till kort romans, helt krasst för att jag ville få fler brev, som några här i tråden tipsade om (egentligen vill jag inte fylla i nåt, man får väl se vad man hittar, liksom...) Det vore bara så trevligt att få lite bekräftelse, men det verkar tyvärr inte som jag kan få det den vägen...
  • Anonym (knubbis)
    Greenstrange skrev 2011-07-23 16:11:26 följande:
    43 är inte för gammalt, däremot blev jag lite förvånad över hur många som blev "tantifierade" efter 40 när man tittade på bilder och läste texter... jag är nu 46 men känner mig definitivt inte som en gubbe (och då struntar jag i vad mina barn säger!)
    ah, precis så kännerjag också, fast med män Är själv 31 och det känns väldigt konstigt att jag är jämnårig med vissa när man ser deras bilder. Svårt att se sin egen ålder, kanske...
  • Anonym (knubbis)

jag måste säga att jag gärna hade haft problemet att vara för snygg :P

Fortfarande inget napp här... uuh, dåligt för självkänslan det här!

• Anonym (knubbis)
    LivingEasy skrev 2011-07-23 22:16:39 följande:
    Samma som det är bristvara på singeltjejer utan barn som vill ha barn... I vår ålder ;)
    jag finns! :P
  • Anonym (knubbis)
    Glädje58 skrev 2011-07-24 02:34:12 följande:
    Det behöver inte vara mer seriöst bara för att du väntar lite grann. Det kan vara skönt att bara följa magkänslan.

Grejen är väl om det visar sig att han bara är ute efter sex, då kanske du inte känner det var så lyckat att ge sig hän så snart.
    jag tänker tvärtom, om han bara är ute efter sex är det väl lika bra att få veta det så fort som möjligt, innan man har hunnit bli mer kär.
  • Anonym (knubbis)
    Anonym (Mia) skrev 2011-07-25 22:45:05 följande:
    Jag har prövat både med och utan foto. Med foto ger fler kontakter - det är ingen snack om saken.
    jag får faktiskt färre brev med foto. Ledsamt men sant.
  • Anonym (knubbis)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-07-26 17:22:24 följande:
    Även om jag tycker att ni ät kulkul och allt det där så saknar jag lite av det jag läste i början av tråden. Jag vill kunna snacka seriöst och ställa seriösa frågor. Tror jag får starta en egen tråd
    länka gärna dit, jag är också mer intresserad av det
  • Anonym (knubbis)
    Anonym (Ullis) skrev 2011-07-26 20:57:14 följande:
    Eh, what? 40-åriga killar kan skaffa barn, men inte 40-åriga tjejer? Nä, den synen går ju bort direkt. Eller är du trött och rädd att inte hänga med?
    Den krassa sanningen är ju att det inte är helt enkelt att bli gravid som fyrtioårig kvinna. Är det inte det det handlar om?
  • Anonym (knubbis)
    Henkan skrev 2011-07-31 12:24:34 följande:

Det jag menar är att om jag läser igenom 100 profiler så finner jag kanske hälften intressanta... Jag är inte kräsen för att jag kräver inte mycket, mest de enkla och självklara sakerna... Men man tvingas ändå kontakta ännu fler utanför sitt redan gigantiska spann men det spelar liksom ingen roll för att i detta konstanta flöde av meddelanden som kvinnan får så kommer hon alltid undra (precis som alla kvinnor på datesiter gör) över vilken som kommer härnäst, och jag vill ha lite lite lite bättre för denna kan ju inte duga.... och så vidare och så vidare... Det borde finnas nån sorts diagnos på detta känns det som...

Jag måste återigen påpeka att jag inte tror att det är så enkelt. Jag får väääldigt få mail t ex, och jag kan väl inte vara alldeles ensam om det? (Hoppas jag :P)
  • Anonym (knubbis)
    Ernst Hugo skrev 2011-07-31 17:04:17 följande:
    Måste då nyfiket fråga om du har en profilbild?
    japp, har en profilbild, två närbilder och en helkroppsbild.
  • Anonym (knubbis)
    Sofia1970 skrev 2011-07-31 17:31:18 följande:
    Ja eller hur? Hade han frågat om jag gillade att bada naken hade jag inte blivit förvånad, men med kläderna på?

Anonnym (knubbis) var har du din profil?
    happypancake
    Ernst Hugo skrev 2011-07-31 17:22:39 följande:
    Då är jag förvånad och blir nyfiken på vad du skrivit i din press............Solig
    heh, jag har skrivit en sån presentation som jag själv skulle kunna bli intresserad av. Lite humoristisk vill jag gärna tänka mig, och inget "jag är en glad tjej som gillar att träna och vara med kompisar".
  • Anonym (knubbis)

Henkan, grattis! Men inte är det så att om du kan lyckas kan alla...

Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)