• Glädje58

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (Hmm) skrev 2011-08-01 14:02:30 följande:
    Skrattar ihjäl mig. Taget från en presentation, kille 40 år:

Vill du/ni har hjälp med hushållet?
    *Städning
    *Matlagning
    *Reprationer
    *Data hjälp
    *Målning
    *Gräsklippning

Jag kan göra detta åt tjejer/Kvinnor/par med eller utan kläder!
    Sätt på mig sedan om ni är nöjd med jobbet!!
    Passa på nu när man kan göra ROT-avdrag

Synd att det inte finns FUCK-avdrag
  • Glädje58
    Henkan skrev 2011-08-01 14:15:36 följande:
    ... Tur man inte är begravningsentreprenör... Blir svårt att hitta tjejer runt sin egen ålder då... ;)
    Det ska i så fall vara att hon har en gammelmormor som snart behöver packeteras  Skrattande
  • Glädje58
    giftfri skrev 2011-08-02 21:49:15 följande:
    ... men utan arbetskläder var det ofta lögn i helvete att komma på vem det var ...
    Jag fick ibland höra att de inte kände igen mig utan kläder  Skrattande  Utan arbetskläder alltså, men visst lät det konstigt för okända som hörde konversationen.
  • Glädje58
    Anonym (Dejting) skrev 2011-08-03 12:02:17 följande:
    ...Hans förklaring var att han är ovan att ha sitt barn på heltid och tyckte det var svårt, och veckorna gick och han hann inte höra av sig.
    Hur svårt kan det vara att höra av sig med dagens tenik som finns omkring oss. Ett litet sms bara hade räckt...
  • Glädje58
    Mamsis skrev 2011-08-03 18:10:56 följande:
    Kan påpeka att jag fick ett mail tillbaka där han tyckte jag var elak.
    Alla som inte vill ligga är elaka  Skrattande
  • Glädje58
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-05 12:07:25 följande:
    garderar han sig? Träffar han flera samtidigt? man undrar...
    Risken att han träffar flera samtidigt är väl rätt så uppenbar när man hänger på dejtingsajter.
  • Glädje58
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-05 12:16:16 följande:
    Jo, och jag tänkte inte alls bli intresserad av honom så...men nu känns det ändå som att vi klickar på flera plan. Jag tror verkligen att han gilar mig också.
    Han säger att han är ute efter en seriös relation...men vad vet jag.
    OK - då får det här bli min lilla sommarflirt..inget mer - bara njuta och ha skoj, strunta i att tänka längre framåt än närmsta timmen
    låter det klokt?
    Jag tycker att du lägger bort alla planer på hur det ska kunna bli i framtiden med honom, för det kommer att störa den naturliga utvecklingen. Varför tänker du överhuvudtaget tänka en timme framåt? Och vad innebär det förresten? Att du inte tänker vara närvarande? Fundera på det...
  • Glädje58
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-05 12:36:08 följande:
    För att allt jag kan tänka på är att jag vill ha sex med honom igen...nykter ;)
    Det här är ett gott betyg  Glad
  • Glädje58
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-05 12:36:08 följande:
    För att allt jag kan tänka på är att jag vill ha sex med honom igen...nykter ;)
    Var du berusad av sprit eller av känslor vid tillfället?  Skrattande
  • Glädje58
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-05 13:10:28 följande:
    ...men det blir lätt lite avtrubbat rent njutningsmäsigt för mig när jag är onykter...
    Men vad känner du för nåt?
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)