• Glädje58

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

HonSomVet skrev 2011-08-10 19:42:33 följande:
    ..Men jag var övertygad om att han var en hon. Haha.

Det här kommer jag att dras med livet ut. Vad tusan ska jag göra åt saken. Jag vill vara mer manlig...
  • Glädje58
    Anonym (detgårskitdåligt) skrev 2011-08-10 22:53:41 följande:
    eller:
    "snygging!"
    Jag tror att jag skulle gå igång på en sån kommentar. Men det är väl bara för att jag aldrig har fått någon. Efter att fått ett hundratal så inser jag att det tappar i värde.
  • Glädje58
    Anonym (dilema) skrev 2011-08-11 17:05:28 följande:

Men åååh ingen i göteborg som vill detsamma??? Eller runtikring

Jag vill gärna men är upptagen hela helgen, om det inte skiter sig mellan mig och min vän vill säga. Jag kan även mitt i veckan.
  • Glädje58
    Anonym (dilema) skrev 2011-08-11 17:49:44 följande:

Jag är grymt oupptagen hela helgen så hojta om det skiter sig då

Absolut Glad
  • Glädje58
    etanol skrev 2011-08-11 19:43:47 följande:
    Bra, då vet jag vem jag kan våldgästa nästa gång jag har vägarna förbi

Fat jag är en ovanligt trevlig våldgästare, om jag får säga det själv *ler stort*

Säg till när du har vägarna förbi Gbg, så kanske vi kan dra ihop ett litet gäng Glad
  • Glädje58
    etanol skrev 2011-08-11 20:04:55 följande:
    Det går ju att åka uppåt i landet också, om man vill. Jag har jordens största och skönaste soffa, sover lätt tre personer i den om den minsta är kort Plus två sängar om inte kidsen är hemma såklart...

Vi får väl slå våra kloka ihop å ordna till nåt
    Visst, vi kan samåka upp till dig. Det är inte omöjligt men nog rätt så bökigt med planering och så
  • Glädje58
    Anonym skrev 2011-08-11 21:55:18 följande:
    Säg till om du råkar känna en obeveklig lust att komma till umeå och bli charmad totalt? 

Ska vi se... Umeå, det är ovanför stockholm det. Drömmer   Ska kolla hur lång tid det tar att flyga dit med ett litet plan...
  • Glädje58
    Anonym (dilema) skrev 2011-08-14 14:16:48 följande:
    Men han slottskillen vill att jag komme rhem till honom och dricker konjak och får ett fotbad "för trötta tjejfötter"
    Sånt vill jag absolut avråda dig från. Vad jag har hört, så är det påfallande ofta cement i den där fotbaljan. Och när det sen har torkat, slänger han dig i vallgraven. Var på din vakt...
  • Glädje58
    Anonym (hjärtat) skrev 2011-08-14 17:01:50 följande:
    Jag har fått exakt samma... Och jag blev så illa berörd att jag loggade ut direkt! Ska vi hitta på ett gemensamt svar och posta till honom? Annars känner jag mest att jag vill blocka honom...

Vad kul det hade varit om ni två eller kanske till och med tre stycken hade bokat dejt med honom och tiderna hade varit en femton minuter mellan dem. Platserna skulle vara några minuters avstånd från varandra. Gissa om han hade fått springa fram och tillbaka mellan er under några timmar. Lite härlig buskis...
  • Glädje58
    etanol skrev 2011-08-14 21:25:00 följande:
    ... finns det liksom bra män kvar?...
    Absolut Glad

Tänk så här, det är som bostäder. Människor flyttar ihop, isär, får tillökning, någon dör. Det är det som håller igång hela bostadsbranschen. Likadant är det med förhållanden. Det kommer alltid att finnas bra män. Men det är inget som är "kvar", utan det är bara utvecklingen som skapar nya förutsättningar. Bra va...
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)