Inlägg från: Päronskrutt |Visa alla inlägg
  • Päronskrutt

Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)

Anonym (hjärtat) skrev 2011-07-18 22:59:06 följande:
    Haha!
    Fick precis det här mailet: "hej tänkte svara på din annons och se o jag fick svar jag gillar all kont akt mejl sms brev och allt mellan himmel och jord fråga får du göra om du vill"

Vad ska jag svara på det? 
    Hmmmmm det där känner jag igen......

Skulle nog svara : " Jag avstår helst att fråga då du inte gör mig särskilt nyfiken"
  • Päronskrutt
    Baginbox skrev 2011-07-18 23:28:27 följande:
    Jag vill ha samma, kan vara gött att flyta ut i det blå ibland :)
    Undvik att maila till nån på den dejtingsidan du håller till på bara.....annars lär det mailet dyka upp här
    hahahahahaha
  • Päronskrutt
    bastardized skrev 2011-07-19 00:06:21 följande:
    Funderar faktiskt att skriva en helt ärlig annons om hur jävla dryg och snedskruvad jag är efter att ha följt denna tråden ett tag, är iofs inte nämnvärt intresserad av att hitta någon utan mer nyfiken om "jag" kan väcka nyfikenhet utan att visa upp mig irl och om faktiskt någon är så korkad att de nappar.......
    En sån annons skulle jag kunna svara på...tycker att de är mycket intressantare än de som skryter om sina resor och allt de gör och hur bra de är....
  • Päronskrutt

Imorgon ska jag träffa en kille som jag har haft kontakt med ett tag, via mail,sms och telefonsamtal.

Idag får jag mail (via HP) av en av hans anställda.....suck är det av misstag eller vill han kolla hur seriös jag är ??? 

• Päronskrutt
    Gulletroll skrev 2011-07-19 10:36:17 följande:
    oj... hur vet du att det är en av hans anställda??
    För att han i sitt mail talade om vart han jobbade....

Se mailkonversation nerifrån och upp...jag har kryssat vart han jobbar

Han skrev:
    TACK LYCKA TILL SJÄLV!!!!
    Jag skrev:
    --------------------------------
    Hej !
    Eftersom jag har kontakt med en på ditt jobb så är det inte aktuellt att ha nån kontakt med dig.
    Lycka till !!!

Han skrev:
    --------------------------------
    hej jag heter,micke vad heter du? jag jobbar på xxxxx ,vad jobbar du med?

• Päronskrutt
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-19 12:23:46 följande:
    Det går snabbt över, snart är du lika desillusionerad som vi andra
    Hahahahahahahahahahahahaha
  • Päronskrutt
    Bye baby Bunting skrev 2011-07-19 13:39:34 följande:
    Ljug inte i din presentation. Lägg inte upp bilder på djur eller barn. Om du inte orkar skriva mer än hej förvänta dig inget svar. Ta inte illa upp om du får dumma kommentarer eller idiotiska svar. Det är vad det är. Se till att ha kul och träffa trevliga människor.
    Jag kan säga ljug inte överhuvudtaget.
    Bara bilder på dig själv, varken djur,barn eller solnedgångar....
    Skryt inte (lär av Fredrik72)
    Ingen kravlista på hur tjejjen ska vara i presentationen.
    Läs tjejjens presentation noga och visa att du läst den när du mailar.
    Ta det inte så allvarligt,träffa nytt folk ha kul och ha inte så bråttom.
  • Päronskrutt
    Hobbe skrev 2011-07-19 14:28:30 följande:

Förvånad  Damn, då får jag stryka den i min lista... Ok, men jag tror inte jag lyckas få fram min poäng! Om det nu är svårt på dejtingsidorna, vilket man verkar kunna tro om man ser vad som skrivs, finns det då inget annat alternativ? Förutom dessa sidor som så många kräks på, och förutom att va på puben när gonggongen går? Något sätt som inte uppfattas som ett träsk, och som inte ger upphov till så stor frustration???

Hahahaha handlar inte all dejting om frustration ??? Flört
  • Päronskrutt
    Hobbe skrev 2011-07-19 14:46:55 följande:
    Oh tusan, är det så illa... Ok, jag får nog ladda ordentligt innan jag ger mig in i detta! Solig 
    Äsch..nu kommer du ju få toppen råd av alla oss här så nu vågar du
    Säg till om vi ska hjälpa dig att skriva din presentation hahahaha
  • Päronskrutt
    Hobbe skrev 2011-07-19 15:19:34 följande:
    Huh, vågar inte ens tänka tanken... Ni skulle säkert bara hitta på en massa, och jag vill faktiskt kunna stå för den jag är! Eller utger mig för att vara... Flört
    Hahahahahahahaha...gör som alla andra : Ljug
Svar på tråden Så trött på dejting-träsket (här kan vi ösa lite skit på nätdejting)