• Edds

Syjunta för gravida!

favoritar !!

• Edds
    annhu521 skrev 2012-03-14 22:28:21 följande:
    Ikväll blev det en liten liten pyjamas.

www.tultron.se/2012/03/pyjamas-och-napphallar... 

Så sött att sy så smått. Har inte bestämt om jag ska behålla den eller inte.  Lär ju sy fler eftersom det är så sött :)
    jätte fin var den ! Jag undrar också om mönstret !

Annars undrar jag om det är Någon som vet ett mönster till pyjamas som har fötter på sig ? Det verkar inte säljas alls någonstans varken färdigsytt eller i mönster, jag har försökt leta som en tok !
  • Edds

okeeej tack :D ja jag tänkte mest av allt vilja sy en massvis med pyjamas med fötter på, känns lite simplare så slipper man ha strumpor på som flyger av =)

• Edds

okeej :D Jaaa vi får se vad denna lillen tycker om att göra, är ju helt ny på barn fronten så det blir kul att se :)

• Edds
    annhu521 skrev 2012-03-31 23:12:20 följande:
    Kvällens sömnad i favorittyget som inte går att köpa längre. Håller hårt i den lila bit jag har kvar, men visst är det underbart!

vad fin denna dress var !!

har du någon öppning på baksidan också? vad är bäst egentligen, att ha på bak eller framsidan eller kanske på sidan? Tänker så bebis inte ligger på knapparna och skaver
  • Edds

okeeej ja du gjorde det så snyggt för jag såg inte att du hade knapparna i grenen, de är ju de bästa =)

• Edds
    Fixarfia skrev 2012-04-08 16:47:33 följande:
    Babynest är toppen! 
    Vår lille bebis sover i sitt mellan oss i sängen varje natt.
    Sååå mysigt, och praktiskt! 
    vad smart det var en bra ide ! jag skall sy ett... får bara se när det blir...
  • Edds

gu vad häftig den kommer verkligen uppskattas !!!!!

• Edds

okej här kommer en bild ! Jag behöver TIPS !

har börjat göra dessa mormorsrutor, skall göra ett överkast till spjälsängen hade jag tänkt, men ju mer jag gör dessa rutor så börjar jag fundera om jag verkligen skall ha de helfärgade? Eller skall jag göra en mer stilren med bara vit mitten, rosa/blå/brun mellandel och vitt ytterst, sen när jag skall sätta ihop dom gör jag det med vitt, och kanske då har några helvita rutor bara?

börjar bli lite osäker på de helblå, helrosa och helbruna.. har ni nå förslag? Jag har liksom fastnat lite...
  • Edds

fixarfia: Guu vad fint ditt täcke blev, jag kommer också sätta ett vitt bakstycke.. men har inte lika avancerade rutor som du;) detta är första gången jag gör dessa så de ska bli kul att se hur det blir ! =)

Jag tror det blir något i stil med överskådligt vitt och sen ltie färginslag, det kändes som de hela färgade rutorna tog in sig fel.. ja jag vet inte, vi får se !!

Svar på tråden Syjunta för gravida!