• ohbaby

Syjunta för gravida!

Det här är en tråd där vi kan dela med oss av olika sy-/stick-/virk-/pyssel-projekt för oss och våra kommande bebisar!

Lägg in bild och beskrivning eller länk till beskrivning på sånt du gör/gjort eller vill tipsa om!

Finns ju mängder av roliga grejer att göra bara för skojs skull men också som sparar oss en del pengar:)

• Svar på tråden Syjunta för gravida!
  • mmjansson85
    fayefaye skrev 2014-05-06 13:01:53 följande:
    Det blev en liten kanin också. php81Sj9674968.jpg
    Å vilken söt :)
  • mmjansson85

Fick mess att vaddet och allt annat jag beställt för att kunna sy ett babynest har kommit nu! Skrattande
    Får se om jag hinner klart ikväll! Flört

• mmjansson85
    bumbie81 skrev 2014-05-06 08:41:34 följande:
    Såhär blev mitt babynest btw smile1.gifphpIRxeig43736.jpg
    va fint det blev Glad
  • bumbie81
    mmjansson85 skrev 2014-05-06 15:21:09 följande:
    va fint det blev Glad
    Tack! Hoppade över å sy kantband å gjorde en kanal istället när ja hade sytt ihop tygerna. Mkt lättare!
  • mmjansson85
    bumbie81 skrev 2014-05-06 17:00:20 följande:
    Tack! Hoppade över å sy kantband å gjorde en kanal istället när ja hade sytt ihop tygerna. Mkt lättare!

Smart! :)
  • Bambusa

jag gjorde att babywrap i enbart fleece, och de vart för varmt redan åt min lilla pojke.. han vart genomsvettig, ofta är babyskydden väldig varma med.. så nu har ja iaf en lös filt, men oftast bär ja han lös för han vill ur babyskyddet, annars blir han gnällig på väg hem ist, kanske  jobbigt för ryggen... önskar ja hade köpt mer kläder i 50 med, nu föddes ju han en månad för tidigt, och var 48,5cm hade 44 i början.. hade velat ha 48 med, men hittade inget.. så körde på 50 som fått åka i torktumlarn.. ff är 50 lite stort, och han är 3 ½vecka nu, dvs några dagar ifrån bf..

• mmjansson85

Har sytt en filt i fleece och trikå och 4 par muddbyxor i velour i olika storlekar. Glad

Svar på tråden Syjunta för gravida!