Syjunta för gravida!
Tack det ska jag kolla.
Jag behöver inspiration till att färdigställa alla mina pågående projekt. Känns som att jag bara börjar på nytt hela tiden men det blir inte mycket som blir klart....Igår var jag nere i källaren och tog upp de minsta bebiskläderna och inså med förskräckelse att jag har hur mycket som hellst. Men å andra sidan har vi ingen egen tvättmaskin så det kan ju vara bra att ha ett lager om det blir ont om tvättider i tvättstugan ;) så nu ska jag nog bara sy lite till i stl.50/56 sen går jag på stl. 62.
Jag återkommer med bilder så fort jag har sytt klart nåt ;)
Nån som vill hjälpa mig lite'? Jag har helt kört fast och vet inte alls vad jag ska hitta på för pyssel till bebisen nu...Kläder har vi så vi kan sälja, hade tänkt att sy en wrap till babyskyddet men vill inte börja med det innan jag har köpt ett så man vet vart bältena ska sitta. Så vad ska jag hitta på nu, är helt tom i huvet och kommer inte på nåt alls. Filtar har vi också en hel del och har även täcke o kudde till babykorg/vagn....Snälla hjälp mig med ideér på vad jag kan hitta på nu..

Ok lite olja får det bli, hoppas det räcker med. Jag har iaf sytt sönder fyra maskiner på 6 år så jag vill inte köpa ny igen....