• Mami längtan

Vi som ska göra IVF hösten 2011

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 17:11
    Är det någon mer än jag som oroar sig inför IVF:n i höst?

• Svar på tråden Vi som ska göra IVF hösten 2011
  • Lindis1974

Cat rock : jag känner till ganska många som blivit överstimulerade. En del har blivit riktigt sjuka och försök får avbrytas. Det är inte jättevanligt men det händer titt som tätt tyvärr.

• bubbel

Jag blev överstimulerad, dock blev det som värst efter äp... Fick höra vid et att överstimulering tyvärrökade risken till att det inte skulle ta sig, därför satte dom bara in ett embryo. Om det berodde på överstimulering eller inte vet jag inte, men för oss tog det sig inte den gången... Igår kom mensen, och igår började jag med progynon inför fet. Nån mer som ätit dom?

• bubbel

Lindis, hur tyckte du dom funkade? Biverkningar? Gjorde dom sitt jobb? :)

• Lindis1974

Jag mådde förfärligt av dem men dem gjorde sitt jobb vid första FET men fick minus på Stickan
    Vid andra FET funkade det inte och vi fick avbryta. Slemhinnan blev inte tjock
    Valde då att köra ostimulerat och det fungerade. Gravid i v 16.
    Men jag tror det är ovanligt att det inte funkar.
    Lycka till :)

• bubbel

Vet inte om jag sagt grattis.... GRATTIS!!! :) På vilket sätt mådde du dåligt? Hur länge åt du dom den gången det funkade?

• Lindis1974

Du har säkert sagt grattis tidigare. Tack :)
    Tror jag åt dem i 10 dagar innan VUL sen blev det insättning några dagar efter det.

Jag mådde illa och hade hemskt ont i huvudet. Trött och grinig...

• mumwannaB

Då var ovitrellen tagen. Ser fram emot en behandlingsfri dag imorgon. Det ordnade sig med sambons jobb så nu följer han med på både ÄP o ET :)

• annalotta

Mumwanna: lycka till nu på ÄP å ET!! När sker det?? Hoppas å håller alla tummar å tår att de kommer gå bra för er
    Kramar

• mumwannaB

Annalotta: tack vännen! ÄP blir imorgon vid 10 o förhoppningsvis ett ET på onsdag. Kram

Svar på tråden Vi som ska göra IVF hösten 2011