• Mami längtan

Vi som ska göra IVF hösten 2011

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-14 17:11
    Är det någon mer än jag som oroar sig inför IVF:n i höst?

• Svar på tråden Vi som ska göra IVF hösten 2011
  • kattis123

Hej Ja vi är super nervösa och taggade! Har dock inte varit på första mötet än, vår remiss kom in 30 maj! Hur långt har ni kommit?

• Mami längtan

Hej, kul att du hängde på? Vi var i Linköping i juni på 1:a mötet, så vi sätter väl igång de hela i aug. el. sept.. Spännande. Var går ni? Har ni gjort insemination?

• Colourful

Idag skulle jag hämta ut min medicin...men när jag visar leg så säger de att jag inte är ansluten och att det då inte ligger några recept på mig. Ingen har sagt något om att man måste vara ansluten, jag har inte fått några mediciner skickade förut ju! Vad gör jag nu då?! Sahlgrenska är ju stängt, så jag kan ju inte få något recept och jag ska börja spraya om drygt två veckor!

• babylängtan01

Jag o min sambo kör också igång nu till hösten.Har längtat efter detta i fem år nu så känns verkligen som det är dags att köra igång för vår del.Jag är så glad att vi äntligen kommit hit på denna långa resan.Vi startar då i MalmöSkrattande

• Hoppas2010

Vi kör också igång nu i höst förhoppningsvis :) jag har endometrios och opererades i oktober, har ätit Provera sen dess men det hjälper sådär så om ca 2 veckor ska jag börja med enanton i 2 månader. Remiss är skickad till Lkpg men vi har träffat Karin innan för undersökningar och provresultat! Känns som det kommer bli en jobbig höst men väldigt spännande :D

• babylängtan01

Vad kul att vi är några stycken som kör igång till hösten.Då hoppas jag vi kan följas åt här,skulle vara kul att se hur det går för oss allaSkrattande

• bubbel

Favoritar så länge.... Återkommer efter semesteruppehållet :)

• augusti83

Hej!

Vi ska få första infon efter sommaren och hoppas att det sedan inte tar alltför lång tid innan vi får komma igång.
    Man är lite nervös och trots att jag försöker vara positiv kan jag inte låta bli att fundera på vad vi ska göra om detta inte lyckas

• babylängtan01

Samma här!Jag är supernervös över hur allt kommer att gå.Försöker ta en dag i taget och koncentrera mig på jobb osv.Men det är jättesvårt.Vill bara skruva fram tiden så vi kan köra igång!

• Hjärtefröjd
    Colourful skrev 2011-07-16 17:06:39 följande:
    Idag skulle jag hämta ut min medicin...men när jag visar leg så säger de att jag inte är ansluten och att det då inte ligger några recept på mig. Ingen har sagt något om att man måste vara ansluten, jag har inte fått några mediciner skickade förut ju! Vad gör jag nu då?! Sahlgrenska är ju stängt, så jag kan ju inte få något recept och jag ska börja spraya om drygt två veckor!
    Vaddå ansluten? Jag har aldrig "anslutit" mig till apoteket, men kunde hämta ut mina IVF-mediciner utan problem.
Svar på tråden Vi som ska göra IVF hösten 2011