-
Grattis!! Förstår att du inte kunde hålla dig! Förstår inte hur man ska orka vänta tills dag 14...Lindis1974 skrev 2011-08-30 19:46:29 följande:Jag plussade i dag :) RD14 kunde inte hålla mig !!! -
Hoppas att du snart är tillbaka! KRAMpco skrev 2011-08-30 20:11:53 följande:stort grattis!!
Tjejer..jag lämnar er..tant röd är här igen! Lycka till brudar!!
lillamillan: Hoppas verkligen att det går vägen för dig, för liiite blod så betyder det inte slutet :) ;) -
vår remiss skickades i slutet av april och i slutet av juli var vi på första besöket, nu en månad senare har vi startat. Lycka till!MiaMorot skrev 2011-08-30 20:51:25 följande:Hej allihopa!
Jag och min sambo ska även vi göra vår första IVF någon gång nu i höst/vinter. Våran remiss är skickad, å inom 3 månader ska vi få komma på första infomötet. Det känns fortfarand elite avläget, men jag längtar galet mycket.
Hur lång tid tog det för er från det att remissen skickades, till att ni fick komma på första infobesöket? -
ja, det är bäst att intala sig att det tar minst tre månader, det är sällan det går snabbare. Och det är ju betydligt kortare än lillamillans väntetid.MiaMorot skrev 2011-08-30 21:13:50 följande:vad segt! precis tre månader alltså :(men herregud? så länge? Vårdgarantin säger ju max 3 månader..? jag hade avlidit!lillamillan skrev 2011-08-30 20:54:15 följande:Vår remiss skickades i september 2010 och vi har inte fått komma på första besöket ännu
-
var bor du?MiaMorot skrev 2011-08-30 21:22:22 följande:men när vi pratade med läkaren när hon skickade remissen så sa hon att vi kommer bli kallade inom 3 månader. Kan man alltså inte lita på det? -
Ni som gjort ÄP, vilken dag i cykeln blev det?
-
Dahlia, jag menade i din vanliga menscykel, eller i ditt fall blödningen. (jag kör korta protokollet).
Håller tummarna att du får bra besked idag! -
Välkommen!Ellisizza skrev 2011-09-01 20:13:20 följande:Får jag också vara med? Startade en egen tråd men fick nästan inga svar..
Är inne på vårt första IVF-försök. Sprutar för fullt och ska på vul imorgon för att se hur det ser ut.
då är vi i samma fas. Ska också kolla med vul imorgon, hoppas på att vi får se många äggfolikar :D -
Lindis: stort grattis!
Håller tummarna för er som börjat ruva!
Idag ska jag på ul för att se hur det växer till sig där inne. Hoppas på äp på onsdag! -
här är en till som kollat äggblåsor, jag hade tre som var stora nog för att bli något. Men några till som har möjlighet att växa på sig. Ska kolla igen på måndag. ÄP blir onsdag, torsdag eller fredag. läkaren var inte orolig utan sa att det var normalt för dag 7. Ska fortsätta på samma dos.
Studsboll, jag hoppas att din höjda dos sa göra susen! Håller tummar och tår för er.
Ljusgläntan: härligt me äp redan på tisdag!