Vi som ska göra IVF hösten 2011
Snäckan: det blir snart 2 1/2 år för oss. jag känner på mig att om ni lyckas nu så gör vi med det :)
Hur länge har du och din nuvarande försökt?
Snäckan: det blir snart 2 1/2 år för oss. jag känner på mig att om ni lyckas nu så gör vi med det :)
Hur länge har du och din nuvarande försökt?
Precis så är det för mig också, folk säger och berättar om andra "som lägger det på hyllan ett tag och lyckas, just eftersom de inte tänkt på det". Känns som standardsvar när någon får reda på hur det ligger till.... Men jag har slutat reta upp mig, tänker på hur jag själv reagerar när någon berättar något jobbigt för mig. Det är supersvårt att komma på ngt bra att säga. Så mitt svar är alltid, mina äggstockar vet inte vad jag tänker och att det inte finns belägg för det, men jag blir inte längre sur.
Mbo och Colorful: nu får ni missförstå rätt jag hade inte önskat att få veta att jag haft ett fel som eventuellt inte går att åtgärda. Men det är inte heller kul att utredas i 6 månader utan att få något sorts svar på frågan man ställt sig under lång tid: varför det inte går! Dessutom finns det oupptäckta fel som vi kanske har och som varken upptäcks eller kan åtgärdas. Att få veta att man är oförklarligt barnlös är inte ett jippieögonblick!
Augusti83: Grattis!!!
Nej tyvärr så har vi det alla jobbigt nog med vår längtan, oavsett hur bakgrunden ser ut! Kram
Idag var jag på vul- koll igen, ca 7 blåsor på höger och 4-5 på vänster. På onsdag blir det äp! Förhoppningsvis blir det sista sprutan ikväll på mkt länge!
Jag ska också köra helt fastande från kl 24, äp 09:30
Lycka till imorgon Picasso och ljusgläntan! Det kommer att gå alldeles strålande!
Dahlia: hur känns det för dig? Några symptom?
lillamillan: usch vad tråkigt! styrkekram till dig. Hoppas att långa protokollet kan hjälpa er!
Snälla kan något ta bort mig som ruvare!!!!!....orkar inte ändra i listan en gång till