• saga

Ocicat

Någon här som har en Ocicat?

• Svar på tråden Ocicat
  • ShuppShupp

Jag har också en bengalkatt.

Fastnade för rasen efter att ha läst mycket om den. Måste ju bara säga att den är helt otrolig i sitt sätt att vara. Mer lik en hund än en katt. Hon ska vara med på allt jag gör, laga mat, duscha, städa, se på tv och sitta vid datorn.

Kika gärna in på bilderna i mitt fotogalleri!

• djmugg

Det är nog bara honor kvar tyvärr, och de är bruna. Kanel eller brunspottade skulle jag tro.

• djmugg

´Du ser en liten skymt av en i mitt galleri. Annars kan jag skicka bilder om du vill. Har bilder på alla kattungarna...

Hur tusan läggar man tillägg i meddelandet??

• Frågis

Bengal och Ocicat är väldigt lika i "sättet". Gillar att apportera, gillar vatten och följa matte/husse likt en skugga Helt underbart!

• saga

Nu har jag bestämt mig! Det blev en Bengal. Har varit och tittat på båda raser och fastnade mest för Bengalen. Så nu har jag tingat henne. Får hem henne 28/1 och jag längtar verkligen - hon var så fin!
    Tack för alla råd från Er!

• saga

Nu har jag bestämt mig! Det blev en Bengal. Har varit och tittat på båda raser och fastnade mest för Bengalen. Så nu har jag tingat henne. Får hem henne 28/1 och jag längtar verkligen - hon var så fin!
    Tack för alla råd från Er!

• Bettan78

Grattis till din bengalmisse, du kommer absolut inte att ångra dig har du en annan katt sen tidigare? annars kanske du lika bra kan börja planera in en andra misse redan nu du anar inte hur härligt det är att att ha två kissar som springer omkring och busar & bråkar för att i andra stunden ligga tätt omslingrade och kelas

Hoppas du visar riktigt många bilder när hon har kommit!

• saga

Jag har en bondkatt å hoppas dom kommer att trivas tillsammans! Ska försöka få in lite bilder när jag har fått henne

• Kennel

jag har två blandis tjejer med ocicat i.
    superhärliga djur

• djmugg

Vad roligt! Bengalen är verkligen trevlig. Du kommer nog trivas.

• sydneygirl

Kul att det blir en Bengal!!! Själv funderar jag lite löst på om det kanske-eventuellt-möjligen ska bli en till....

• Soffie

har bengal ja med!! en derbar kisse!! bilder finns i galleri

Svar på tråden Ocicat