Inlägg från: Anonym (ready) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ready)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Iam already to go out and flörta och dejta =)

• Anonym (ready)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-15 17:20:30 följande:
    Härligt! Är du med på nån dejtingsite?
    JApp, Happypan
  • Anonym (ready)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-15 17:34:46 följande:
    Hur tycker du att det är där? Finns ju lite olika bud om den saken.
    Jag tycker HP är bra... funkar bra för mig. 
    Jodå, bra åldar och så.. men mest för en kul grej bara.. får man se om någon nappar men helst tycker ja mer om att träffa killarna i verkligheten och umgås som vänner först..

Varit singel nu i 6 månader så känner att jag är redo för förhållande igen..
  • Anonym (ready)
    Anonym (ny) skrev 2011-09-15 17:38:19 följande:
    vad tycker ni om att prata i telefon med någon ni inte träffat förut?
    Jag vet inte varför men jag tycker det är så svårt. Några råd till en fegis??
    om du inte vågar prata i telefonen.. skicka lite sms till varandra först och sen ta nästa steg för att ringa
  • Anonym (ready)

Visst är man sugen på att man vill dejta men jag tar det nog mer som "det får ödet bestämma, det får komma när det är redo för att komma" så att säga..

Som sagt.. ställer man in sig på att nu vill ja ut och dejta, då signerar man det och killarna blir rädd och håller avstånd iställlet.. så bättre att bara låta allt vara och låta det komma naturligt istället och vara sig själva och bara ha kul =)

• Anonym (ready)

Här går det framåt, dejtar en kille från HP.. vi har smsat och mailat varandra och pratas vid lite grann.. så det känns bra så länge.. =)

• Anonym (ready)
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-19 13:56:26 följande:
    Kul! Håller alla tummar!
    Soupy skrev 2011-11-19 12:36:18 följande:
    Är presentationstexten underordnad för män? Kanske även för kvinnor? Är det jag som hakar upp mig på småsaker? Jag skulle aldrig någonsin dejta någon som skrev så men jag borde kanske sluta vara så jäkla petig. 
    Soupy; om du inte var petig? Vad skulle du vara då? Totalt okräsen och nöja dig med vem som helst?? NÄ, var petig du. Med dom bra sakerna.
    Tack.. ja vi pratade igår jätte länge... man känner pirret i magen så nu kommer vi nog höras mer varje dag i telefonen.. från bådas håll så blir vi glada när vi pratar med varandra..

Så nu hoppas ja att man kan boka dejt till nästa helg... det känns så bra med denna killen/mannen =)
  • Anonym (ready)
    Anonym (h) skrev 2011-11-19 21:39:53 följande:
    tror nog att jag snart är kär han är så helt underbar, längtar tills måndag så jag får träffa han igen. hade hans dotter fått bestäma så hade vi träffats imorgon. känns lite väl tidigt och träffa dottern när jag och hennes pappa bara har träffats i en time men pratat väldigt mycket i telefonen
    härligt att man känner det där små pirret i magen =)
  • Anonym (ready)
    Anonym (h) skrev 2011-11-20 11:50:10 följande:
    mmm  det gör jag med
    Hur länge har ni haft kontakt då?

Ska ni på dejt eller redan gjort?
  • Anonym (ready)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-20 12:19:19 följande:
    Anonym (h) skrev 2011-11-20 11:50:10 följande:
    mmm  det gör jag med
    Jag känner det också. Och ikväll kommer han hit för att sova... oh my god liksom, jag lite nervös? Näääää inte jag heller Oskyldig
    Måste bara jobba lite först... Rynkar på näsan
    Bjuder du honom på middag? har ni träffats många gånger?

Vad gjorde ni första dejten? åkte ni till honom om ni bor i olika städer?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!