Inlägg från: Anonym (ready) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ready)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-20 12:35:34 följande:
    Första dejten så träffades vi och fikade och pratade. Sen när de stängde på kafeét så åkte vi runt i hans bil och pratade.
    Vi gick på första dejten i tisdags i veckan sen har vi träffats varje dag fram t.o.m. i fredags och igår jobbade vi båda och han i annan stad så då har vi bara hörts på telefon och sms.
    Och ikväll när jag kommit hem från jobbet så kommer han alltså hem till mig. Middag har han nog redan ätit, för jag kommer inte hem förrän vid tidigast 21.30 ikväll och jag äter middag på jobbet.
    Nä vi bor i samma stad Glad 
    Oki, ja lättare att ses lite mera när man bor i samma stad..

Den killen jag dejtar bor i uppsala och jag Norrköping.. han har sagt att han kan kommit när vi ses.. han aldrig varit i denna stad.. medans jag har kompis i uppsala så inga problem för mig att sova hos henne... men vad ska man göra.. ska jag åka till uppsala eller han komma hit?
    Man vill ju ta vara på tiden när man väl ses dvs..
  • Anonym (ready)

Trodde inte att man skulle få pirret i magen tillbaka efter att det inte funnits till hand på 2 år.. men guud så härligt det är.. man bara leer =D

• Anonym (ready)
    Anonym (h) skrev 2011-11-20 13:09:57 följande:
    hihihi pratade prcis me dejten min. imorgon ska vi ses. Och hans dotter sa så jag hörde det, nästa lördag då måste jag få träffa henne
    Det kommer gå superbra.. good luck..
  • Anonym (ready)
    Anonym (h) skrev 2011-11-20 13:19:56 följande:
    sant sant så är det nog, dock så dissar jag dom killarna direkt.
    Anonym (ready) skrev 2011-11-20 13:13:31 följande:

Trodde inte att man skulle få pirret i magen tillbaka efter att det inte funnits till hand på 2 år.. men guud så härligt det är.. man bara leer =D

mmm det är sååå härligt.ja det tror jag med, blir att jag tar med mina barn också.
    Uppdatera sen hur det gick.
  • Anonym (ready)

Hoppas på ett positivt svar ikväll angående att vilja träffas =).. håll tummarna för mig!

• Anonym (ready)

Tack, lite pirrit men hoppas på det bästa

• Anonym (ready)

Ja, det har ja. Han kunde inte denna helg men jag sade att om det skulle ändras så fick han ringa mig :)

• Anonym (ready)

Så vi premiär bokade upp ett annat datum om 2 veckor så länge och det känns bra men Guuud vad jag längtar dit :)

• Anonym (ready)
    Anonym (h) skrev 2011-11-24 22:56:55 följande:
    lycka till
    Klöset skrev 2011-11-24 22:42:50 följande:
    God kväll

god kväll
    Tack.. men vem vet, kanske hinner ses innan om turen ligger på min sida haha =)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!