Inlägg från: Anonym (Färsking!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Färsking!)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-11-14 20:05:05 följande:
    även om man inte kan spela alls? haha ser bara framför mig hur jag missar, hur jag skrattar så tårarna sprutar och att jag blir illröd i ansiktet

Men skratt och leenden är ju det finaste som finns så kör på det
  • Anonym (Färsking!)
    Anonym (h) skrev 2011-11-14 20:30:08 följande:
    ligger och ser på ensam mamma söker. man kanske borde testa det istället för nätdejting

Får låna ett barn först bara
  • Anonym (Färsking!)
    kristinah skrev 2011-11-14 20:45:39 följande:
    ok - en idé bara - några i Stockholm som vill ses över en öl eller två nångånng snart...typ innan jul?
    Biljard funkar också

SNälla lägg det nästa helg, alltså inte nu till helgen utan nästa för då är jag i exil i stockholm kommer bopå centraklen eller radisson SAS eller vad det heter Glad
  • Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-14 21:14:10 följande:
    Jag har barnen jämna veckor. ;)Ey! Så du ska bli helt bissi lejdi den helgen tänkte du? Flört

Oskyldig haha såklart! Jag tänker inte dö hotelldöden igen! Never!!!!
  • Anonym (Färsking!)

haha morgonens skönaste mail Tungan ute

"Tja snygging kom hit och hånlga med mig! måste bara säga men du är så jävla sexig och söt! :D"

Jamne okej han fick poäng för att han var lite annorlunda iallafall Skrattande men jag vettesjutton om man kan avgöra sånt efter två bilder      

• Anonym (Färsking!)

Nu ska jag skryta lite Tungan ute jag ska åka och titta ut en ny!!! tjänstebil eller det är min första tjänstebil någonsin men aaaah jag ska få välja värsta fina bilen!! är så glad!

• Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-15 15:42:08 följande:
    hehe.. de goda stunderna är fler än de mindre roliga hur som helst. :)

Det är fullt ös på alla 3 här just nu. Halvdäckade i soffan och sen lite alvedon och snart är alla tre uppe och röjer tills verkan av alvedonet klingar av... hehe

Aj då, fler sjuka det var inte så kul ju!

Jag sitte roch stressjobbar för att hinna till premiärbion för Breaking Dawn med lillasyster. Hon kommer tidigt dessutom så puh...   
  • Anonym (Färsking!)

usch vad tråkigt med alla tårar här då   men det är bättre att vara ärlig! Det vinner man på i längden, funkar det inte så är det ingen idé att dra ut på det.

jag kom precis hem från Breaking Dawnpremiären, hittade mitt hem städat, disken diskad och lillebror avdäckad i soffan  gulligt av honom förutom att han har lånat min dator {#emotions_dlg.djavulsk} program och msn och facebook igång, jag ska nog vara glad för att jag slapp någon halvdan facerape Oskyldig 

• Anonym (Färsking!)

Hellu!!! Nu är jag nyäten, glad och mätt och TRÖTT! Aldrig mer bio mitt i natten  
    Höll på att döda min dammsugare som glatt startade 7 imorses.

Jag har playdate på söndag spela forza med en kille. Jag vet inte alls var jag har honom, och vet inte vad jag tycker men det lär man väl märka. Han är så ung bara lammkött haha

• Anonym (Färsking!)

kristinah skrev 2011-11-16 20:53:19 följande:
    vad är forza?

själv känner jag mig febrig och eländig...fan...

Ett motorsportspel till Xbox, så mogen är jag
    Glädje58 skrev 2011-11-16 20:55:04 följande:
    Och vad är du då? I mina ögon är du lammkött  Skrattande

Jamen hallå han är ju 24 Skrattande
    Smecker skrev 2011-11-16 20:56:25 följande:
    TV-spel?

Febrig är bra, eländig mindre bra. Ipren och rabbit gör susen. 

Rabbit?????? hahahaha

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!