• Cosan

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Lilly11 skrev 2011-11-02 22:32:20 följande:
    Inte nog med det. Jag har dessutom lyckats skrämma iväg alla intressenter på två sajter. Det kallar jag ett dagsverke =)

Applåder tack!! Och tjejer....jag gör det här för er skull....jämfört med mig så blir ni ännu mycket bättre...haha
    Skål Trodde korstågens tid var förbi Flört Keep it up
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-02 22:44:08 följande:
    eller livslång, kort romans...
    hahaha, vad man kan ha roligt med lite ord bajseri Skrattande
  • Cosan
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 22:53:50 följande:
    Öppen och tillgänglig.

Hehehe, vad betyder egentligen det?
  • Cosan
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-02 22:59:29 följande:
    det där är rätt allmänt o stämmer in på de flesta skulle jag tro. Många män tycker jag har en massa krav på hur tjejen ska vara, och alla män skriver att de äälskar att resa och träna etc etc.... Min press är bara på en rad.... men den säger mycket om mig o vad jag vill ha;) Nu ska jag visserligen ta bort mig för ett långt tag framöver då jag är trött på att kyssa massa grodor...
    Hur lyder din press?
  • Cosan
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 23:04:06 följande:
    Hmm, såg nu hahaha

Öppen till sinnet och lätt att prata med menar jag.. 
    Problemet är att alla skriver att de är det, sen räcker det typ med att man går ner i spagat på dansgolvet så är man fucked i deras ögon Cool
  • Cosan
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-02 23:09:40 följande:
    budskapet med min ynka rad i pressen är att oavsett vad man tror sig vilja ha så blir man kär så blir man, o personen i fråga kanske inte alls är som man tänkt sig, man ska inte snöa in sig i urval då kanske man missar nån på vägen. 
    Fattar inte, hur i all världen skulle det skrämma bort någon?
  • Cosan
    Lilly11 skrev 2011-11-02 23:13:29 följande:
    Vilka ena....jag skulle bli mäkta imponerad om någon gick ner i spagat för min skull...
    Hahaha, jag vann 1000 spänn men gusen försvann snabbt som blixten.  
  • Cosan
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 23:14:47 följande:
    Får väl erkänna att det där passerade över mitt huvud...
    Var nu lite öppen i sinnet Glad
  • Cosan
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-02 23:22:19 följande:
    Nu ska jag bara ösa ur mig lite galla här till er okända rara människor;) Jag har vart singel länge nu, o dejtat o dejtat... Sen så hör man talas om folk som går isär o vips efter ett par månader så har de träffat nån ny o e sådär jäkla kära som jag oxå vill vara..... Varför måste jag vara den där eviga singeln, o femte hjulet... Gahhh
    Livet är som en stor orkester, du har fått stämman femte hjulet, du måste gå fram till Gud och be snällt om en ny stämma Tungan ute
    Krävs ju ganska mycket för en del för att bli kära, inte alltid lätt det där tyvärr. Jag tycker dock det går utmärkt att njuta fullt av livet utan att vara kär i någon specifik person Nalle
  • Cosan
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-02 23:30:46 följande:
    Jag är av den övertygelsen att så fort man kallar något en dejt, så minskar chansen att träffa någon med ca 87,3%
    Hahaha, vilket ord ska man välja för att öka sannolikheten? Jag har själv varit på 2-4 dejter i hela mitt liv och tyvärr gick det typ super kasst, det blir ju helt sjukt tråkigt att sitta där över en kopp kaffe och en bulle. Tard som man är kunde jag inte låta bli att påpeka att hon var kissig vid ett tillfälle.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!