• etanol

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hej. En ny sån tråd för mig

• etanol
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-28 14:33:52 följande:
    And I´m back! Eller inte. Har haft en riktig rävvecka. Lägger mina dejtingtankar på paus ett tag och koncentrerar mig på det liv jag redan har. Barnen framförallt. (Men jag kikar nog in då doch då här i alla fall och delar med mig av mina superba råd.) Jag hinner säkert dejta tids nog ändå.

Jag har inte varit här på FL eller på någon dejtingsida på en vecka. Hoppade in för att kolla läget lite bara på profilen och göra texten lite mer minimalistisk. Döm om min förvåning när jag upptäcker att Mr T ( han som jag tillbringade 1½ dygn med om ni minns) har kikat in på min sida. Varför kan man ju fråga sig. Inte har han skrivit något heller. Nåja. Inte aktuellt just nu i alla fall.  

Jag var inne i stora staden Stockholm igår. Åt middag med en (kvinnlig) kompis. På väg dit mötte jag en annan (manlig) kompis. Vi satt och pratade på T-banan - han var på väg för att dricka öl och spela biljard med sina polare - och jag passade på att tagga honom på FB på Stureplan när vi for förbi där. Det tog tre sekunder så ringde hans flickvän (som jag inte känner) och undrade vad i h-e han gjorde med mig på Stureplan när han sagt att han skulle göra något helt annat. Oskyldig
    Oooops! Prekärt läge...
  • etanol
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-28 14:58:35 följande:
    Jag skrattar fortfarande. Han tyckte också att det var ganska kul. Flickvännen har tydligen lugnat ner sig. Ha ha Men det händer mig ibland också att jag tydligen befinner mig någon annanstans än jag trott. Två dagar innan barnen skulle komma hit i somras  ringde dottern och undrade varför jag var på Cypern till exempel.Men det är härligt att man får uppleva saker som man inte är riktigt beredd på.
    Det skriver jag under på!
  • etanol
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-28 21:59:07 följande:
    *slänger iväg en livboj*

Erhalten!
    Anonym (ny) skrev 2011-08-28 21:55:04 följande:
    har nu bestämt mig för att inte nöja mig med något mindre än allt jag vill ha. Den killen jag haft en flirt med har inte ALLT och varför ägna sig åt honom då, mest taskigt mot honom när han kan träffa någon annan.

Jag vill ha EVERYTHING
    Danke!

Inget allvarligt iaf...har ju redan nån som jag tänker på oftare än vad det är sunt...

• etanol
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-29 11:42:14 följande:

etanol skrev 2011-08-28 21:56:18 följande:
    Dejt imorgon...hilfe...

Wiieee! Spännande! Lycka till!

Haha, tack då...
  • etanol
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-29 12:09:43 följande:
    I ett meddelande till mig på Hp skriver en kille i ämnesraden "En fråga" Och sen när man öppnar meddelandet är den där frågan "Är du helsvensk?"

Varför skriver man så i ett första enda meddelande???
    Vet inte, finns så många knepiga...

Fick härom dagen det kortaste, "Läget?", i rubrikfönstret och inget meddelande efter det... Åt helsike, nu när du hittat hit, skulle man ha kunnat svara...men det gjorde jag inte

• etanol
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-29 12:21:26 följande:
    Hehe... det hade väl varit ett passande svar?! Flört
    Men man undrar mycket över vad det finns för människor här i världen egentligen... man upphör aldrig att förvånas!

Men så trillar man över guldkornen, dom där få, och genast får man tillbaka tilltron på mänskligheten igen...
  • etanol
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-08-29 12:29:08 följande:
    Jo, de säger ju att man gör det! Men jag går fortfarande och väntar och väntar på mitt guldkorn! Undrar när mitt dyker upp... måste vaska lite mer intensivt tror jag Glad
    Haha, ja det gäller att vara skarpsynt! Under tiden får man göra det bästa av situationen, tycker jag.
  • etanol
    Anonym (e) skrev 2011-08-29 13:06:12 följande:
    Är helt ny på att prova nätdejting... och den första som flirtar med mig gillar jag han ser bra ut osv. Jag skickar en flirt tillbaka att jag är nyfiken på honom han svarar: vad trevligt vad vill du veta? jag frågar hur gamla hans barn är.
     Inget svar... roligt att det börjar så ju konstiga folk är. 

Hahaaa, så kan du ju inte fråga *vrider mig av skratt*...han måste ju trott att du var mer intresserad av barn än honom...

Sorry, men nästa gång kanske du ska ställa frågor om honom.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!