• etanol

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (e) skrev 2011-08-29 14:31:17 följande:
    kan man inte? jag blir glad om de visar intresse över mitt barn.... skrev ju också om han bott där han bor i hela sitt liv. Det stod tom som tips på MP att det är bra att börja prata om barnen för de flesta älskar att prata om sina barn.

Vart ska man börja då?! känner mig helt vilsen..  

Plocka upp nåt ur hans pres kanske och spinn vidare. Typ jag såg att du gillade långa promenader, vad tycker du är bäst, en kylig höstpromenad eller ...osv. Själv föredrar jag nog...osv Men även en vedeldad basu är trevligt... Lycka till...

Jag skulle nog dra öronen åt mig om nån visade intresse för mina barn, det är så mycket pedofil-skrivningar i tidningarna att man blitt toknojjig... Död
  • etanol
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 14:50:02 följande:
    Nåja nåja egentligen spelar det ingen roll vem du tänker på! Grejen är den att det är osunt att tänka för mkt oavsett ämne!

*slutar genast upp med att tänka*

*tomt*

*tomt*

*       *
  • etanol
    Anonym (e) skrev 2011-08-29 15:05:47 följande:
    men fy kan det uppfattas så! den tanken har inte ens slagit mig... och jag är ju kvinna det behöver ju inte hjälpa men...

sen skrev jag med en annan och bad han berätta lite  mer om sig och han berättade om sitt jobb kort, och sina intressen. Så skrev han att han gillar att mysa och sex! så skriver man väl inte! jag tackade för mig och han förstod ingenting men jag förklarade.  
    Haha, du kommer att stöta på många roliga typer...men man får kyssa många grodor innan man hittar sitt svin, vet du
  • etanol
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 15:07:06 följande:

*känner mig nöjd när jag har en sån god inverkar på folk*

Oskyldig
    *           *  
    SkålPlusSkål=Kräks

*sätter igång ett minimalt flöde av tänk*
  • etanol
    Anonym (ny) skrev 2011-08-29 17:59:26 följande:
    fått kontakt med en kille som är 11 år äldre än mig. Den äldsta killen jag dejtat innan är min ex-man och han var 7 år äldre än mig...
    11 år är det mycket???
    Jag tänker liksom på framtiden eftersom jag hoppas träffa någon jag ska spendera resten av livet med. Tänk när han blir gammal o gaggig

Vad tycker ni om detta? Hans barn är vuxna...

han verkar dock otroligt lik mig (har inte träffats än...)
    Skit i åldern, känns dert bra så kör! (undrar vad "dert" betyder)
  • etanol
    Anonym (ny) skrev 2011-08-29 18:05:48 följande:
    vad står dert?
    Jag snubblade visst på tangenterna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 18:13:48 följande:
    Skål

Så rätt, nu behöver du bara le, visa bh.banden och gunga lite på höfterna så faller männen som furor!
    Testade det idag. JA, det funkade, hade en förfrågan direkt... *ooops*
  • etanol
    Ernst Hugo skrev 2011-08-30 19:59:55 följande:
    Haha det var ett uttömmande svar *L*

Jag finns inte på ngn dejtingsida men har lite kontakter ändå visade det sig. Dock så himla långt bort från skåneland. Även om allt kan kännas riktigt bra så är det ändå bäst att träffa någon som bor hyggligt nära. Typ Malmö Drömmer
  • etanol
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-31 22:36:01 följande:
    Haha, bor killen med liten snopp i Malmö så har jag stött på samma kille Sånt är ju himla viktigt att informera om..
    Det finns alltså bara en

Sorry, jag har lite trist humor ibland...
  • etanol
    Glädje58 skrev 2011-08-31 22:42:54 följande:
    I göteborg har jag hört att det finns två
    Hahahaaa
  • etanol
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-08-31 22:42:51 följande:
    Haha, icke välhängda män finns det gott om. Men inte många ac dom som har behovet att informera en om detta innan man ens hunnit träffas
    Det är som...bara så du vet så är bhstorlek ...
    Why liksom...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!