• Legacy

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Laurora skrev 2012-01-23 14:53:55 följande:
    IIIh jag sitter och letar sistaminutenresor, vad tror ni om egypten? Borde ju vara liksom fetstor chans för sol?
    Tittar på teneriffa och sånt med, malaga. Men det verkar liksom... regna. Men det är väl bara för att jag ska åka nu *muttrar*

Vad lugnt det var i tråden idag då, kan alla sluta hitta sina stora kärlekar nu och hänga här istället vettja

Tänkte bara ge en hint om att jag bytt nick, nu när man ändå kunde göra det kostnadsfritt

• Legacy
    NatalieH skrev 2012-01-23 16:19:39 följande:
    Vi var till Lanzarote den här tiden för typ 3 år sen, inte skönt, gick inte ens att sola
    Egypten verkar det var ok väder nu   
    Jag skulle vilja åka till Cap verde, hmm heter det så?

Ska du åka själv eller har du hittat nåt trevligt sällskap att ta med? 

Jag håller på och fiskar efter sällskap men jag ställer in mig på att åka själv Alla resor är ju dubbelrum så det känns nästan lite slöseri att åka själv när det är så billigt med
  • Legacy
    NatalieH skrev 2012-01-23 16:31:30 följande:
    Aha ok
    Egypten har jag blivit varnad för att åka själv till, men håller man sej inom turistområdena ska det ju inte vara några problem tycker jag  

Alltså jag bor i Angered, det kommer kännas som hemma Sen kommer jag mest troligt ligga som en strandad val vid poolen och vid barerna vid området så jag kommer nog inte röra mig så långt bort
  • Legacy
    Smecker skrev 2012-01-23 16:38:19 följande:
    I'm on! Får plats i din resväska med.

Om du får plats i min resväska är risken att du även går som barn under 2 år haha packningen kommer vara minimal!
  • Legacy
    takida skrev 2012-01-23 19:14:08 följande:
    Lanzarote rekommenderar jag inte, egypten är fortfarande lite oroligt. Sonen var på kanarieöarna för ett tag sen 26 grader! så det rekommenderas. Annars har jag hört mycke gott om cap verde som Natalie var inne på!
    Jag vill me åka ju...

Haha jag känne rmig helt nervig, alltså guuud om en vecka kan man vara påväg till flyget liksom Tungan ute
    Men det är bara att haka på, vart vet man ju inte men

• Legacy
    takida skrev 2012-01-23 20:30:21 följande:
    Ska vi slåss om saken?Skrattande

Catfight!!!! haha

ELler så åker typ bara alla med och så kan vi slåss om paraplydrinkarna  
  • Legacy
    Niklas2k skrev 2012-01-23 21:23:27 följande:
    Ska VI slåss om saken? Jag tror att jag vet vem som vinner.

Kolla in herr självsäker Flört
  • Legacy

Niklas2k skrev 2012-01-23 22:33:55 följande:
    Fast jag vinner oavsett min storlek vet du. Det handlar inte om styrka.

Alltså med din avatar så blir du ju liksom... förstahandsvalet till det här hotellet

• Legacy
    Niklas2k skrev 2012-01-23 22:41:46 följande:
    mmm för att jag har verkat så gay va?

Oskyldig öhm. Okej. Alltså. Det är bara din avatar som gjorde att du passade bra där

• Legacy

Nu drar den här damen sig stilla tillbaks i väntan på en ny fartfylld jobbdag som jag hoppas slutar innan 20:30 den här gången, och ni kan ju ge en resumé om vem som gick levande ur fighten imorgon  

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!