• Legacy

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-02-14 09:57:42 följande:
    Ha en trevlig Alla hjärtans dag alla i tråden anhängare! Hjärta {#emotions_dlg.flower}

Detsamma!

Jag har gjort dagens insats och köpt en massa gott till kollegan, det får väl räcka i brist på bättre bättre än en jävla blomma{#emotions_dlg.flower} dessutom när han äter är han tyst, win {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Legacy
    Heidi1 skrev 2012-02-14 10:59:07 följande:
    ooo godis vad gott det hade varit eller äta glass

Glassbuffé blir det om 20 minuter här du får börja på mitt jobb, tycker vi mest äter snask hela tiden
  • Legacy
    Night sky skrev 2012-02-14 12:16:16 följande:
    Nu ringer jag iallafall.. så får det bära eller brista!

Lycka till!!!!!! kul!
  • Legacy
    bellis79 skrev 2012-02-14 14:48:25 följande:
    Ska fira min alla hjärtans dag med 1 intervallpass o sen ett danspass och sen god mat o humortisdag på kanal5, från 21.00 så är det mina favvoserier fram till 23.00.. o så måste man väl välja ng snyggt tills imorn..:)

Härligt Glad

Eh jag fick ett samtal från interflora förut... Skäms ehm. Alltså... det är inte riktigt min grej det där med sånna saker så jag vet knappt hur man ska reagera haha.   
  • Legacy
    Niklas2k skrev 2012-02-14 15:29:11 följande:
    Säg tack eller nåt?

Tackar för tipset kan du guida mig genom resten med kanske
  • Legacy

Naw! Alltså nallen är en stor favorit, det här går väl in under extremt gulligt-kategorin, eller vad tycker ni Glad

• Legacy
    Glädje58 skrev 2012-02-14 18:22:17 följande:
    Jättegulligt  Solig

Men du, vem gav dig vasen?

reahörnan på IKEA Skäms den är fan snygg! Och kostade 1 krona!
  • Legacy
    Glädje58 skrev 2012-02-14 18:25:06 följande:
    Finns det något kort med?

japp Tungan ute
  • Legacy
    Night sky skrev 2012-02-14 20:18:03 följande:
    Den där dejten var ju helt oväntat trevlig!
    Jag som trodde att det var lite för tidigt att dejta igen efter sista bakslaget. Men den här killen var helt annorlunda "bakslaget" han verkade go och vara på samma nivå och vilja samma saker i livet.
    Får se upp bara så att han inte är en av de manipulativa svinen. Hur vet man det? Jag verkar ju vara bra på att hitta just dem  

Det finns mycket rötägg och dåliga personer därute, men genom att träffa dom så blir man bättre på att urskilja vad man vill ha sen, se det som en lärdom och gå vidare bara! Du kommer ju få det bra tillslut, det kommer aldrig svinen få tänk på det!
  • Legacy

Vadfan är det bara jag som är familjelivsskadad eller, jag förknippar nog detta med HELT ndra saker än vad lunchrestaurangen gör

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!