• Legacy

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-02-12 21:54:44 följande:
    Tänkte dra en repa med Cinderella den 3e mars. Nån som ska med?

Får man haka på?
  • Legacy

nu är  jag iallafall hemma, dödstrött ZZZzzzz

• Legacy
    Night sky skrev 2012-02-13 08:53:36 följande:
    Vi hänger på grabbarna Legacy. Vad säger du (och Niklas2k)? Vi kan dela hytt!?

Har du sett frågan om tid i medlemstråden?

Jag ska ta mig i kragen och kolla igenom allt idag när jag har fem minuter över, försov mig så jävulskt idag bra att kanske ens SÄTTA larmet om man ska upp till jobbet eller vad tror ni Drömmer
  • Legacy
    Night sky skrev 2012-02-13 09:04:01 följande:
    Larm brukar vara en bra idé faktiskt... och att sätta larmet brukar vara den bästa! Prova det i morgon!

Det är ingen brådska att få svar på min fråga om tid. Ta den tid du behöver.

höhöhö svaret kommer "tids nog" Flört ajjemen jag är på jobbet iallafall. 2 veckors semester och jag kommer ihåg 1 av 10 lösenord. Glömde visakorten hemma så jag fick upplysa kollegorna om att de betalar min mat idag. De måste älska att ha mig tillbaks
  • Legacy
    bellis79 skrev 2012-02-13 13:40:27 följande:
    Köpte en cupcake maskin igår, världens onödigaste pryl men så söt o tja det kommer dofta muffins hos mig ikväll om jag orkar engagera mig efter maratonpass på gymmet:)

Vad i hela världen är en cupcakemaskin?
  • Legacy
    Night sky skrev 2012-02-13 14:46:38 följande:
    Aha då förstår jag! Gasspisar/ugnar är läskiga tycker jag... du gjorde rätt i att köpa en cupcakemaskin!

Fick precis ett meddelande från en tjej på HP... ombyte förnöjer!? Förvånad 

Jamen nu ska du inte vara sån, ut och dejta med dig
  • Legacy
    Night sky skrev 2012-02-13 15:16:26 följande:
    Nä, det gör det inte i min heller

Ja, jag kanske är alldeles FÖR kräsen!?

haha absolut fan. Jag saknar alla galna mail från dejtingsidorna. Jag är fortfarande inte medlem någonstans efter senaste pausen, om det inte är så att något av kontona är igång ändå... hm. Jag vill också ha galna mail jue

ska nog lägga ut en blocketannons så jag får min del av det roliga som senast när en snubbe undrade om jag var singel när jag skulle sälja bilen Drömmer  
  • Legacy
    Night sky skrev 2012-02-13 15:39:33 följande:
    Varför öppnar du inte nåt igen då? Annars kan du inte få en massa galna mail?

Sa du att du var singel då när han frågade eller? (om du nu var det då?)

haha japp det sa jag han mailade väl några gånger till men jag tror det liksom rann ut i sanden, jag ville ju bli av med bilen, inte träffa någon som har tar över den dyra skrothögen så hade jag fått betala för skiten i slutändan ändå

Just nu känns det dock lite fel att starta upp något då jag har fullt upp på annat håll med .. saker ju

• Legacy
    Night sky skrev 2012-02-13 19:38:51 följande:
    Suck för såna här svar på frågan vad som söks egentligen...

"kärleken såklart, men är lite oseriös på vägen dit, har du msn, xxx har jag

Tack men då är inte jag intresserad liksom Skrikandes 

men suck, ja då kan det ju verkligen vara. Hur tänker folk?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!