Inlägg från: Anonym (dejting) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dejting)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Glädje58 skrev 2012-04-18 21:21:57 följande:
    Är det kk han är ute efter, så kommer han absolut inte att åka 180 mil. Det hade inte ens jag gjort.

Om han kommer, så vet vi inte så mycket mer. Men du får en chans att träffa honom i alla fall. Och du, chansen finns att han är helt underbar för dig. Den chansen finns ju faktiskt.

Men jag tycker att det är ett högt pris du får betala för att träffa honom, både i tid och pengar.
    Ja men han kanske känner samma sak...det där om tiden och pengarna..om han kommer hit alltså.....

Men ska fråga nu om han inte har möjlighet att komma hit ist....kan bli intressant att se vad han säger...
  • Anonym (dejting)

Vi har tänkt å ses om två veckor....Frågade nu om han inte hade möjlighet att komma hit ist.....Och han sa att visst kunde han det, att vi skulle kolla upp det när han kommer hem på fredag....

Dock är jag lite osäker om det kommer gå,för tror han jobbar till kvällen å tror sista planet hitt gått då :-S

Men ang det med kk ..ska jag bara fråga om det är vad han är ute efter...jag menar vi vet ju inte ens om det klickar mellan oss alls...

• Anonym (dejting)

Han skriver ju dock då och då att han längtar tills vi träffas och kan mysa....nu vet jag ju inte exakt vad han menar med det.....men frågade nu om det var det enda an ville....Så får se vad han svarar...Bra att han kommer hem snart,för enklare att prata i telefonen....Men gillar iaf hans röst väldigt mkt..en viktig detalj

• Anonym (dejting)
    FredrikCA skrev 2012-04-18 21:50:29 följande:
    Jag tycker det låter väldigt vågat att åka 90 mil för att träffa någon när du inte ens vet om den du sett på kort är den person som förhoppningsvis möter upp dig.
    Visst, men jag har han ju på fb,så har sett måååånga foton....men visst foton och verklighet är ju inte alltid samma sak....men nu kanske han kommer till mig ist....Är inte det lika vågat??
  • Anonym (dejting)
    Glädje58 skrev 2012-04-18 21:57:23 följande:
    mysa är ofta sex
    I know

Men han menade mest att han ville hitta på saker med mig som är mysiga,och att bara få träffa mig och umgås med mig skulle bli så mysigt....
  • Anonym (dejting)
    FredrikCA skrev 2012-04-18 22:02:09 följande:
    Lika vågat i båda fallen, Men kommer han till dig har du ju iallafall möjlighet att vara säker på att du inte blir utsatt för något brott osv.
    Ja fast ett brott kan ju även ske här hemma hos mig..men visst känns ju alltid tryggare att vara hemma hos sig själv...iaf första gången ...
  • Anonym (dejting)

Nu är biljetterna bokade,på måndag kommer min dejt...nervöööös!!

• Anonym (dejting)

Nu har min dejt farit hem, varit här å hälsat på mig i 3 dagar.... Saknar honom redan! Allt har gått bra,över förväntan!

• Anonym (dejting)
    Legacy skrev 2012-05-02 20:37:07 följande:
    Härligt!! Glad

Jag är ensammen idag jag, skönt fast ändå inte. varit så mycket diskussioner senaste dagarna så det är skönt att vila hjärnan lite  
    Jo mkt härligt, men gud så nervös jag var när jag skulle möta honom på flygplatsen....men allt har som sagt gått bra

Ja ibland kan det vara skönt att vila hjärnan
  • Anonym (dejting)
    lemonina skrev 2012-05-02 20:45:26 följande:
    Men hur såg han ut då?Glad För det var väl du som skrev att du inte sett honom på bild utan bara pratat?
    Nä vi har sett bilder,men första gången vi sågs irl sen är det en viss åldersskillnad men funkade bra ändå
  • Anonym (dejting)
    Glädje58 skrev 2012-05-02 21:00:30 följande:
    Vad roligt att det kändes så bra Glad  Är det så stor åldersskillnad mellan er?
    Joo så nu saknar jag honom redan :-/  ,Det är ca 9 år....
  • Anonym (dejting)
    bullkleet skrev 2012-05-02 21:18:58 följande:
    bor ni långt ifrån varandra?
    ca 90 mil :-/
  • Anonym (dejting)
    bullkleet skrev 2012-05-02 21:23:22 följande:
    aha fan va trist :/ stackoo
    Mmm så egentligen mest självplågeri att träffa nån så långt bort
  • Anonym (dejting)
    bullkleet skrev 2012-05-02 21:29:43 följande:
    jag skulle nog inte palla sånt :/ men önskar er lycka till iaf Skrattande
    Tack,får väl se hur det går,men planen är iaf att jag ska fara å hälsa på honom om nån vecka..inte sååå lätt att passa in nån tid bara
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!