Inlägg från: Anonym (dejting) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dejting)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-21 19:16:41 följande:
    Jag kan bara svara för mig själv.
    Och sen vi (jag och min dejt) träffades i början på förra veckan har vi har hörts på nåt sätt varje dag. Telefon och sms, blandat. Men sen tror jag vi har träffats varje dag också förutom i lördags Tungan ute.

Varför undrar du?
    Jag undrar bara för att jag tycker att det är lite glest mellan gångerna som "min" dejt hör av sig....Jag anser ju att om man är nyfiken på någon så hör man väl av sig? "min" sitter på dejtingsidan å letar nya tjejer antar jag :-S
  • Anonym (dejting)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-21 19:40:08 följande:
    Så tänker jag också, eller har tänkt. Men jag försöker ändra det tänket. Jag tror helt enkelt att alla är olika och bara för att jag är en sån som vill höra av mig hela tiden när jag är nyfiken på någon så måste inte alla vara det. Han kan absolut vara intresserad även om han inte hör av sig så ofta. Fast jag vet att det gör en (läs: mig) osäker.

Hur ofta hörs ni då?
    Jo det gör en verkligen osäker. Men ja alla är ju som sagt olika. Det är ju oftast jag som smsat först,så vi har ju hörts nästan varje dag. Men nu har jag backat, å då har jag inte hört av honom sen i fredagskväll. :-S Vet inte hur jag ska tolka det riktigt?!
  • Anonym (dejting)

Ska försöka att ha is i magen Jag ska hålla tummarna att han vill ses i helgen

• Anonym (dejting)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-11-21 19:49:07 följande:
    I promise
    Anonym (dejting) skrev 2011-11-21 19:45:48 följande:
    Jo det gör en verkligen osäker. Men ja alla är ju som sagt olika. Det är ju oftast jag som smsat först,så vi har ju hörts nästan varje dag. Men nu har jag backat, å då har jag inte hört av honom sen i fredagskväll. :-S Vet inte hur jag ska tolka det riktigt?!
    Ja jag förstår att du blir osäker men försök ha lite is i magen. Han kanske har haft en väldigt intensiv helg?!
    Fick ett sms för en stund sen om jag levde...:-P 

Inte svarat än, tänkte klura ut nåt bra svar....
  • Anonym (dejting)
    racer x3000 skrev 2011-11-21 21:13:49 följande:
    "Nä, jag måste ha hjälp med konstgjord andning"
    hehe den var bra :-P
  • Anonym (dejting)

Jag har nu tagit en paus från nätdejtingen, har lagt ner min sida. Kändes mest som att det bara var oseriösa killar där. Så nu ska jag vila från detta.

Visst känns det ju lite trist, för vart ska jag nu ev träffa nån...haha

• Anonym (dejting)

Haft "min" dejt på besök från igår. Vi har inte setts på 3 månader så man var ganska nerös innan kan jag säga. Men det gick fint,gillar honom mkt. Men vet inte riktigt vart han står, väldigt svårtolkad. Men han frågade ju dock när han fick se mig igen,så måste väl vara lite positivt iaf. Dock bor vi ju inte i samma stad, och han har ganska fullt upp nu.

Så jag frågade då om det ens var nån ide att bestämma att vi ska fortsätta ses,för vill inte sitta här och hoppas om det inte sen blir av, om han redan nu vet att det kommer vi inte att göra.
    Men han sa att han ville det,så får väl lita på vad han sägaer.

Dock vet jag inte om han är redo för detta dejtande, han verkar inte riktigt ha släppt sitt ex,som sårade honom väldigt mkt....

• Anonym (dejting)

Hej! Jag har en liten fundering....Har nån här fått "känslor" för nån nätdejt,innan ni träffats, och hur har det blivit när ni väl träffats? Har det känts likadant eller har ni bliit besvikna?

Jag har även ett annat "dilemma", vi har nu bestämt att ses,att jag ska åka till honom över en helg....Det jag funderar mest på är att tänk om vi inte klickar när vi ses å "måste" umgås hela helgen....hur gör man då? (Är nämligen 90 mil emellan oss)

Gärna råd å tips om nån varit i samma situation eller vad ni tycker jag ska göra....

Tack!

• Anonym (dejting)

Ja alltså nu är ju planen att jag ska komma till honom,och bo hos honom över helgen....har ingen direkt plan B eftersom det är så pass långt,så är det inte så bara att vända å fara hem igen....Så ni tycker det är en dum ide?
    Magkänslan säger att det nog kommer gå fint....han verkar vara en vettig å ärlig kille! Helt klart...

• Anonym (dejting)
    lemonina skrev 2012-04-18 19:48:56 följande:
    Ok nu har jag inte fått till någon nätdejt än. Men jag håller med om att det kanske är en bra idé att ha en plan B. Inte kul att spendera massa tid med någon som inte fungerar med en.
    Men även om ni märker att ni inte är rätt så kan ni kanske ta det för vad det är och göra det bästa av helgen ändå.  
    Jo även om det inte skulle klicka tror jag vi skulle kunna få trevligt iaf, han verkar väldigt lättsam... och finns ju mkt att göra i stockholm han verkar dock inte alls orolig att det inte skulle funka....är jag som är nojjig :-P
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!